ویژه برنامه خاص و با شکوه جشن غدیر و با حضور جمع کثیری از خواهران و برادران ولایت مدار و عاشقان مولای متقیان در پارک ملت تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۷۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در این مراسم که مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان نیز حضور داشتند برنامه های متعدد و متفاوتی برگزار شد که مورد شادی و سرور حاضرین در برنامه بوده و تشویق آنان را در بر داشت، برنامه ای که در خور شان و منزلت حضرت علی (ع) و روز غدیر بود.  

در این مراسم باشکوه ابتدا امام جمعه تکاب حجت الاسلام برادری ضمن تبریک دهه ولایت از حضور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه در برنامه ها و ایام الله تقدیر و تشکر کرده و اعلام کردند که غدیر مختص به شیعه نیست بلکه مربوط به همه مسلمانان می باشد.

در ادامه گروه تواشیع درالقرآن شهرستان تکاب به اجرای بسیار خوب خود در خصوص عید غدیر پرداختند.

همچنین جریان غدیر و اتفاقات رخ داده در آن و خطبه غدیر توسط راوی بسیار توانمند تکاب برادر بسیجی علی مرادیان برای حاضرین در برنامه قرائت شد که مورد تشویق مردم قرار گرفت.

در ادامه برنامه گروه دف نوازان برادران اهل سنت شهرستان به اجرای برنامه خود پرداختند  و برادر جواد مومنی نیز بعد از این برنامه، مدیحه سرایی و شعر خوانی خود را  اجرا کرد.

همچنین در این برنامه باشکوه از خانواده شهدای سادات تکاب با اهداء لوح یاد بود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان برنامه ها از بین نفرات حاضر در برنامه قرعه کشی به عمل آمد و  با اجرای برنامه مسابقات هیجانی بین کودکان هدایا و جوایزی به حاضرین و کودکان برنده مسابقات  به رسم یاد بود اهداء شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات