خبرهای داغ:
مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در جمع کارکنان سپاه عاشورا ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و عید غدیر گفت: اگر انقلاب های بزرگ دنیا رو دسته بندی کنیم به چهار نوع موفق، ناموفق، موفق نسبی و انقلاب کامل می توان تقسیم کرد که انقلاب اسلامی ایران کامل ترین و جامع ترین انقلاب هاست.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۶۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی؛ حجت الاسلام علی سعیدی افزود: انقلابی که می خواهد به تکامل برسد به چهار مرحله بسترسازی، پیروزی، استقرار و استکمال(استمرار) و سه رکن رهبری، شریعت و مردم نیاز دارد و اگر همراهی مردم نباشد آن انقلاب شکل خوبی به خود نمی گیرد و موفق نمی شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما هم از انقلاب پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) آغاز شده و با رهبری داهیانه امام خامنه ای در حال ادامه و استمرار است.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است با جنگ نرم همراه با جنگ فرهنگی موجب به انحراف کشیدن مردم و در نهایت انقلاب شود ولی با رهبری و راهنمایی های ولی امر مسلمین و با حضور مردم همیشه در صحنه دشمنان را نا امید و این انقلاب را تا ظهور آقا امام زمان (عج) حفظ خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این مراسم با تبریک این روز بزرگ گفت: پیام غدیر تبعیت از امامت و ولایت است و به نا به فرموده امام (ره) ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا و تجلی غدیر است.

حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: به لطف خدا نیروهای مسلح از لحاظ معنوی و نظامی در عالی ترین آمادگی در دفاع از قرآن، اسلام و میهن اسلامی هستند.

وی ادامه داد: در بین نیروهای مسلح استان نیز برادری و اخوت حاکم و در سایه این اتحاد آماده دفاع از هر جنبه ای در سطح عالی هستند.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: این افتخار نیروهای مسلح است که فرمانده کل قوا مرجع تقلید، رهبر، ولی امر، عالم و انسانی الهی است و به این خاطر شاکر و سپاسگزاریم. 

ارسال نظرات