مراسم جشن میلاد عید غدیرخم با حضور حجت الاسلام سیدنظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد درحسینیه گردان ذوالفقار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید نظری ضمن تبریک  عید سعید غدیر خم و توفیق اینکه  انشاا... سرباز واقعی ولایت باشیم، بیان داشت: واقعه غدیرخم در سال دهم هجرت اتفاق افتاد پیغمبر(ص) آخرین حج را انجام داده و بیش از صد و بیست هزار نفر حاجی در کنار پیغمبر (ص) در محله ای به نام خم جمع شدند تا پیام  و آیه ای که خداوند توسط جبرئیل امین  بر پیامبر (ص) ابلاغ شده را قرائت کنند.

حجت الاسلام سید نظری  در ادامه به متن آیه غدیر خم اشاره کرد و افزود: در آیه شریفه 67 سوره مبارکه مائده یک تهدید و یک امیدواری از جانب خداوند متعال بر پیامبر (ص) وارد می شود تهدید اینکه اگر این آیه را بر مردم ابلاغ نکنی گویا رسالت و ماموریت خود را انجام نداده ای و رسالت  شما ناقص خواهد بود و امیدواری اینکه از شرارت و کینه ورزی نااهلان و دنیاپرستان و شیاطین نترس و نگران نباش چون ما حافظ شما هستیم.

وی در پایان  خاطرنشان ساخت دلیل اینکه بعد از بیعت همگان با مولا علی (ع) او را 25 سال خانه نشین کردند  تعلقات قلبی آنها به مطامع دنیوی و پست و مقام دنیا بود و اینکه تحمل عدالت علی (ع) را نداشتند و امروز نیز می بینیم عده ای تا ضرری برجان و مال و فرزندانشان نرسیده دم از ولایت می زنند ولی همینکه خطری داشته های او را در مسیر ولایت تهدید کرد از پیروی و پشتیبانی ولایت دست می کشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات