نشست بصیرتی سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت و مرکز پشتیبانی شهید برونسی سپاه تربت حیدریه برگزار شد

به همت سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه، نشست بصیرتی سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت و مرکز پشتیبانی شهیدبرونسی سپاه این شهرستان با موضوع شناخت فرقه ضاله یمانی برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۳۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شریفی پژوهشگر دفترآیت الله قزوینی در بحث فرقه ضاله یمانی که بعنوان سخنران مدعو در جلسه حضور داشت در تشریح اهداف این فرقه ضاله، اظهار کرد: تهدید یمانی درک شورمان نه تنها منحصر به مسائل اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و یا فرهنگی نبوده و نیست، بلکه کلیه جهات را شامل می‌شود.

وی در تشریح کامل‌تر فرقه ضاله یمانی، همچنین افزود: سران این فرقه شوم، براساس نظریه فوکویاما تئورسین بزرگ ضد اسلامی، ۳ بال اصلی شیعیان را هدف قرار داده اند.

شریفی در ادامه با اشاره به اینکه کاملا آشکار است که این فرقه و سردمداران آن وابسته و گماشته استکبار جهانی هستند، خاطر نشان کرد: آن‌ها این ۳ بال اصلی را که شامل محرم و خط سرخ عاشورا و شهادت طلبی به سبک امام حسین (ع) و مرجعیت و ولی فقیه و مهدویت می‌باشد را بصورت کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی شده در طی چندین سال گذشته نشانه رفته‌اند.

وی در پایان نیز ضمن تشریح کامل اهداف این فرقه و فتنه‌هایی که بوجود آورده و خواهند آورد، افزود: وظیفه هر فرد شیعه در جامعه  این است که براساس اصول صحیح و کاربردی آن را برای مردم روشنگری نموده و آن‌ها را از این فتنه بزرگ آگاه نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها