ضرغامی، جنگ نرم، عملیات روانی و خالی کردن دل مردم را کارزار جدید دشمن مطرح کرد و گفت: امروز بصیرت برای شناخت دوست و دشمن امری مهم است و پایگاه کنونی آمریکا، پایگاه های سایبری است.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۱۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرزبندی بین خودی ها را سمی برای انقلاب دانست و گفت: این موضوع قدرت و عظمت انقلاب و نیروهای انقلابی را از بین می برد.

عزت الله ضرغامی صبح چهارشنبه در یادواره ۳۸۵ شهید کارمند استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید بزرگ دولت خودساخته و دارای شخصیتی بزرگ بودند که متاسفانه قربانی ترور شدند و امروز کسانیکه دم از آزادی و دمکراسی می زنند با سازمان منافقین کنگره برگزار می کنند.

وی با اشاره به حضور شخصیت های آمریکایی و اروپایی در کنگره اخیر منافقان اظهار داشت: ۱۶ هزار شهید توسط سازمان منافقین ترور و شهید شده اند و آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند امروز از این سازمان های تروریست حمایت می کنند.

ضرغامی به اتفاقات یمن و کودک کشی در فلسطین و یمن اشاره و اضافه کرد: تمام شبکه های دنیا مقابل این اتفاقات سکوت کرده اند اما خبر اول شبکه جهانی بی بی سی درباره مسائل کم اهمیت نظیر بازداشت یک فرد در ایران می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان اینکه رویارویی امروز ما با آمریکا در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی است گفت: آن روز که جمهوری اسلامی امکانات خاصی نداشت و همه دنیا اعم از چپ و راست به صدام کمک کرده بودند، حماسه دفاع مقدس خلق شد و جلوی دنیا ایستادگی کردیم و ایران امروز با قبل بسیار متفاوت است و اگر کوچکترین تهدیدی علیه کشور داشته باشند تمام پایگاه های آمریکا و کشورهای مرتجع که پایگاه آمریکا شده اند، مورد هدف قرار خواهند گرفت.

ضرغامی، جنگ نرم، عملیات روانی و خالی کردن دل مردم را کارزار جدید دشمن مطرح کرد و گفت: امروز بصیرت برای شناخت دوست و دشمن امری مهم است و پایگاه کنونی آمریکا، پایگاه های سایبری است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به افتتاح مرکز بزرگ سایبری عربستان توسط ترامپ اشاره و اضافه کرد: این پایگاه، مرکز تولید اخبار نادرست علیه جمهوری اسلامی است و ۷۰ درصد پیام های تولید شده علیه نظام، توسط مراکز سایبری عربستان و آمریکا است.

ضرغامی با بیان اینکه امروز سانسور جدید به معنای بمباران اطلاعاتی است گفت: به عنوان نمونه در واقعه اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر برای زیارت راهی کربلا می شود اما شبکه های خارجی هیچ تصویر و خبری از جمعیت چند میلیونی منتشر نمی کنند زیرا حادثه اربعین در واقع تقویت فرهنگ مقاومت و عدالت است و ایران اسلامی پرچمدار عدالت و ایستادگی است و آمریکا پرچمدار استکباری به شمار می رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کسانیکه بنام انقلاب می خواهند بین خودی ها مرز بندی کنند و بگویند این کندرو، تندرو یا لیبرال است و یا در جناح ما نیست، این همان سم مخربی است که قدرت و عظمت انقلاب و نیروهای انقلابی را از بین می برد درحالی که مرز بندی اصلی ما با سلطنت طلب ها، مطرب فراری و ضد انقلاب است و جدای از آن مرزبندی دیگری نداریم.

وی جهان را دارای دو جبهه دانست و گفت: دنیای امروز دارای دو جبهه یعنی مقاومت و دیگری ظلم استکباری است، لذا مجمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت با ظلم، بی عدالتی، مردم کشی، فریب و استکبار در ستیز است و بزودی نصرت خدا در جهان برای مومنین و مسلمانان حاکم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها