خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان با ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور گفت: ما می توانیم با اتکا به جوانان مملکت خودمان و ظرفیت های بومی از این مشکلات عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۱۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
حل مشکلات اقتصادی کشور با اتکا به نیروی جوان/آمریکا و متحدانش همه دنیا نیستند به گزارش سرویس علم و فناوری بسیج از استان خوزستان، یکی از معضلاتی که دامن گیر جامعه ایران شده مشکلات اقتصادی است به طوری که قدرت خرید مردم را کاهش داده است.

در همین راستا مجلس شورای اسلامی عذر دولت را خواسته و سوالاتی را در این زمینه از رئیس جمع پرسید که پاسخ های قانع کننده ای نداد.

دوری از تقسیم بندی های سیاسی در کشور

یکی دیگر از اقداماتی که مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته انجام داد این بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر اقتصاد و دارایی را استیضاح کرد.

در همین ارتباط به سراغ عبدالله بابااحمدیان مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان رفتیم تا نظرش را در این ارتباط بیان کند.

وی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در استان خوزستان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور راهکارهایی برای برون رفت از این وضیعیت ارائه داد و اظهار کرد: مسئول مستقیم اقتصاد کشور دولت است معتقدم که دولت باید از همه ظرفیت های نظام اسلامی برای حل این مشکل استفاده کند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان عنوان کرد: الان زمانی نیست که بخواهیم به دسته بندی های سیاسی دامن بزنیم و یک گروه را چپ بنامیم و یگ گروه را راست و فضای کشور را به اصلاحاتی و غیر اصلاحاتی تقسیم کنیم.

باید نگاهمان متکی به داخل باشد

وی با بیان اینکه سخنان این چنینی باعث دوگانگی در کشور می شود، تصریح کرد: باید این دسته بندی ها را کنار گذاشت و از همه ظرفیت های جناح های سیاسی دلسوز به صورت مدبرانه ای برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.

بابااحمدیان با تاکید بر این نکته که ما باید از ظرفیت جوانان دلسوز و علاقه مند به نظام  اسلامی بهتر استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: مدیریت کشور را نیز باید به سمت یکی مدیریت جوان، فعال پرانرژی و دلسوز سوق دهیم زیرا این موضوع خیلی می تواند به حل مشکلات کمک کند.

وی با اشاره به این نکته که ما باید نگاهمان، متکی به داخل باشد، تصریح کرد: به نظر بنده در بسیاری از حوزه ها اگر نگاهمان داخلی باشد می توان مشکلات را حل کرد، دولت در این زمینه خیلی می تواند کمک کند و این تفکر را در جامعه اشاعه دهد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان با ارائه راهکار دیگری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور در همین ارتباط توضیح داد: ما می توانیم با اتکا به جوانان مملکت خودمان و ظرفیت های بومی از این مشکلات عبور کنیم.

ارتباط با کشورهای مستقل

وی خاطرنشان کرد: ما باید با همه کشورهای بی طرف دنیا یعنی کشورهایی که ادعای دخالت در امور کشورهای دیگر را ندارند ارتباط برقرار کنیم و روابط خود را با آنها بهتر کنیم.

بابا احمدیان با بیان اینکه کشوری می تواند رابطه اقتصادی با دنیا داشته باشد که اقتصاد داخل کشورش خوب باشد، یادآور شد: عده از کشورها مانند آمریکا و متحدانش دشمن ایران و ملت ما هستند اما همه دنیا اینها نیستند دنیا گسترده است و کشورهای مختلفی دارد که دوست دارند با جمهوری اسلامی ایران داد و ستد کنند و بی اعتنا به تحریم های ظالمانه آمریکا باشند.

 مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان اظهار کرد: کاری که می توانیم انجام دهیم در گام نخست این است که این ظرفیت ها را بشناسیم و با این کشورها تعامل و داد و ستد داشته باشیم تا بتوانیم از این مشکل نیز عبور کنیم.

ارسال نظرات