خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات، صنعت‌گران را در شرایط اقتصادی فعلی کمک کنند

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه باید واحدهای تولیدی را در این شرایط اقتصادی کمک کنیم تا بتوانند ادامه کار بدهند، گفت: بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات با مهلت دادن به پرداخت معوقات، صنعتگران را کمک کنند تا در وضعیت موجود به تولید خود ادامه دهند.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۰۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با محوریت بررسی مشکلات صنف فخاران و آجرپزان استان، مشکلات قبوض برق و محاسبه ساعات تولید به عنوان ساعات اوج بار در واحدهای تولیدی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اینکه اداره برق ساعات اوج بار را از ساعت 19 به ساعت 12 تا 16 انتقال دهد و برق را در این ساعت به 4 برابر قیمت ساعات عادی به تولیدکننده بفروشد، غیر معقول است و باید با پیگیری از وزارت نیرو اگر بخشنامه‌ای برای این نوع محاسبه قیمت در صنعت وجود دارد اعتراض کنیم تا اصلاح شود.

وی در واکنش به عدم پرداخت و بدهی قراردادهای شرکت‌های صنعتی نیمه دولتی به مدت بیش از یک سال تا سه سال برای تولیدکنندگان داخلی، ابراز داشت: باید این موضوع از طریق مجاری حقوقی پیگیری شود تا بخش خصوصی از همکاری با سایر بخش‌ها از طریق تاخیر در پرداخت متضرر نشود.

خدابخش در ادامه با تاکید بر اینکه باید واحدهای تولیدی را در این شرایط اقتصادی کمک کنیم تا بتوانند ادامه کار بدهند، افزود: بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات با مهلت دادن به پرداخت معوقات، صنعتگران را کمک کنند تا در وضعیت موجود به تولید خود ادامه دهند.

در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان به طرح مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند که استاندار آذربایجان شرقی به هر یک از مدیران مرتبط با حوزه مشکلات دستور رسیدگی و رفع آن را صادر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها