حجت الاسلام شاه آبادی مسئول موسسه غدیرشناسی با سردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرخم دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۸۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شاه آبادی مسئول موسسه غدیرشناسی با حضور در سازمان ار دویی،راهیان نور و گردشگری بسیج با سردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرخم دیدار کرد.


حجت الاسلام شاه آبادی در این دیدار، با تاکید بر اینکه آماده همکاری با ستادبازسازی واقعه غدیرخم در جهت ترویج فرهنگ غدیرخم است، گفت: غدیرخم یکی از مسائل مهم در دین اسلام است که پرداختن به آن باید در الویت مسئولان فرهنگی کشورمان باشد و یقینا همکاری ما با مسئولان ستاد بازسازی واقعه غدیرخم می تواند در انتقال پیام غدیرخم به جوانان امروزی، اثرگذاری بیشتری داشته باشد.


وی تاکید کرد: یکی از مهمترین روش ها برای انتقال فرهنگ غدیرخم در سطح جامعه، استفاده از ابرازی همچون هنر است و این ابزار می تواند اثرگذاری ماندگاری در میان نسل امروزی داشته باشد.


مسئول موسسه غدیرشناسی خاطر نشان کرد: بازسازی نمایش واقعه غدیرخم یکی از بهترین روش ها برای شناساندن فرهنگ غدیر در کشور است و بنده بازسازی این نمایش را از نزدیک مشاهده کرده ام و معتقدم در کنار برگزاری این نمایشها، برگزاری نمایشگاه ها و غرفه های فرهنگی با موضوع غدیرخم هم می تواند اثرگذار باشد، به ویژه اگر محصولاتی را در این نمایشگاه ها در معرص دید قرار دهیم که ویژه رده های سنی پایین جامعه باشد.



ارسال نظرات