استاد حوزه و دانشگاه در جمع سادات زرندیه :

ولایتمدار تربیت کردن فرزندان مهمترین وظیفه والدین + تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون گفت : ولایتمدار تربیت کردن فرزندان مهمترین وظیفه والدین برای یاری امیرالمومنین (ع) و امام زمان( عج) است
کد خبر: ۹۰۵۱۷۷۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی زرندیه؛ اجتماع بزرگ سادات شهرستان زرندیه با حضور جمع کثیری از سادات ، مردم ولایت مدار و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان زرندیه با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون در محوطه مسجد امام حسین منطقه امیرآباد شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم با شکوه حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون به برخی از مقاطع مهم زندگی پیامبر بزرگ اسلام از جمله واقعه غدیر خم اشاره کرد و اظهار داشت : واقعه غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت ، دارای و تلألؤ خاصی در تاریخ اسلام است. از لحاظ سند ، اطمینان از اصل وقوع ، کثرت راویان و اعتماد بزرگان و علمای مسلمین نسبت به رویداد غدیر ، کمتر مقطعی تاریخی را می توان در جهان اسلام یافت که قوت و استحکامی نظیر این رویداد مهم داشته باشد.

سیدعلیرضا تراشیون با اشاره به اهمیت آیه 3 و 67 سوره مبارکه مائده تصریح کرد : آنچه که بر واقعه  غدیر، رنگ جاودانگی می زند ؛ و اهمیت این واقعه را مضاعف می گرداند ، نزول 2 آیه از قرآن کریم ، یکی آیه 67 سوره مائده و دیگری آیه 3 سورة مائده، در ارتباط با این رویداد بزرگ است که برطبق نظر مفسران نام آور شیعه و سنی، شأن نزول این آیات ، مربوط به واقعه غدیرخم می باشد.

ایشان در انتها ولایتمدار تربیت کردن فرزندان را مهمترین وظیفه والدین برای یاری امیرالمومنین و ولایت آن حضرت دانست و خاطر نشان کرد: ابراز محبت امیرالمومنین باید به زندگی مان وارد شود چرا که یکی از اصول اصلی تربیت فرزندان این است که آنچه در مقابل دیده هاست اثر زیادی را بر روی فرد می گذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار