در نشست روشنگری بسیج اساتید استان لرستان صورت گرفت

تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی

به همت بسیج اساتید استان لرستان، در نشست روشنگری با حضور اعضای هیات علمی و سخنرانی حاج حسین یکتا، دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تبیین شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در ابتدای این نشست، دکتر زهره‌ای مسئول سازمان بسیج اساتید استان، به ضرورت توجه به فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی اشاره کرد و ضرورت مدیریت صحیح این فضا را برای تبیین دقیق دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی یادآور شد.

تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی

دکتر سپه وند، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید لرستان نیز، ضمن اذعان به وجود فراز و فرودها و چالش‌های چهل ساله‌ی انقلاب، جهت حرکت نظام قدسی جمهوری اسلامی را در مجموع رو به جلو ارزیابی کرد و افزود البته هنوز تا رسیدن به قله و طراز مورد توقع امام راحل (ره) و مطالبات رهبری معظم انقلاب (مدظله) راه‌ها و گردنه‌های بسیاری در پیش داریم؛ در شرایط امروز روایت این راه‌ها و برخی بیراهه‌های رفته و نارفته می تواند راه پیش رو را روشن‌تر کند.

تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی

در ادامه حاج حسین یکتا، از راویان تاثیر‌گذار جبهه‌های جنگ دفاع مقدس، با روایت روحیات حاکم بر فضای ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، بر لزوم رجعت به آن حال و هوا در بستر فرهنگی امروز جامعه و تاسی به منویات و مطالبات ولایت فقیه تاکید کرد و گفت؛ در نگاه کلان دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از برخی دست نیافته‌های آن است.

وی در ادامه افزود همچنانکه در عرصه‌ی انقلاب و دفاع مقدس با تبعیت از امام راحل (ره) و رهبر مقام معظم رهبری (مدظله) در مواجهه با دشمنان خارجی پیروز شدیم، در عرصه مشکلات اقتصادی و چالش‌های داخلی نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار