وجود 5 مرکز خرید برنج تضمینی در مازندران

محمد اسلامی در بهره برداری کارخانه شالیکوبی مدرن روستای میارکلا بخش مرکزی شهرستان ساری با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلیط ، ورود برنج خارجی ممنوع شد افزود : پنج مرکز خرید برنج تضمینی در مازندران وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۵۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی در بهره برداری کارخانه شالیکوبی مدرن روستای میارکلا بخش مرکزی شهرستان ساری با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلیط ، ورود برنج خارجی ممنوع شد افزود : پنج  مرکز خرید برنج تضمینی در مازندران وجود دارد.
استاندار مازندران گفت: امسال یکی از بهترین سال ها در زمینه بازار و قیمت برنج بود که با توجه به قیمت گذاری مناسب و بالاتر بودن قیمت در بازار نسبت به قیمت تضمینی، کشاورزان برنج خود را به بازار عرضه کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به اینکه 79 طرح زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی شامل شیلاتی، باغی، زراعی، کانال بتنی آبرسانی، لایروبی آب بندان، کارخانه های شالیکوبی، مرغداری، دامداری و تجهیز و نوسازی زمین های این استان با اعتبار 685 میلیارد ریال امسال در هفته دولت به بهره‌ برداری ‌رسید افزود: 17 هزار بهره بردار بخش کشاورزی از مزایای این طرح ها بهره مند شدند  و با ایجاد 90 شغل مستقیم، بیش از پنج هزار تن به تولید سالانه محصولات کشاورزی افزوده خواهد شد.
عزیزاله شهیدی فر گفت: 2 مصوبه مهم در سال های گذشته شامل، ممنوعیت واردات برنج در زمان برداشت از تیر تا آذر به سه استان شمالی و نیز وارد نکردن برنج خارجی به ویژه به مازندران اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار