مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: اردوهای جهادی سنگر خودشناسی و خودسازی است که جوانان با دقت و مطالعه در خود در این اردوها، آماده عرصه‌ها و میدان‌های بزرگ و خطیر می‌‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۳۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه اصارالحسین(ع)،   به نقل از بسیج؛جت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در فامنین ضمن تبریک ایام ذی الحجه اظهار داشت: اردوهای جهادی سنگر خودشناسی و خودسازی است که جوانان با دقت و مطالعه در خود در این اردوها، آماده عرصه‌ها و میدان‌های بزرگ و خطیر می‌‌شوند چراکه این اردوها بسترساز اتفاقات بزرگ‌تر در زندگی جوانان است.

وی گفت: اردوهای جهادی از جهات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی بین المللی حائز اهمیت و دارای ارزش ویژه است، چراکه  جوانان به صورت خودجوش در راستای محرومیت‌زادیی وارد عمل می‌شوند و برای گشایش اقتصادی در زندگی مردم محروم باری از دوش مردم بر می‌دارند و نفع اقتصادی به آنان می‌رسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: از لحاظ اجتماعی و فرهنگی نیز اینکه شماری از جوانان انقلاب در مناطق محروم به دور از خانواده‌ها، این اردوها را برگزار می‌کنند در دید مردم و جوانان بسیار با ارزش است و نوعی فرهنگ‌سازی است.

وی افزود: از لحاظ سیاسی و بین الملل نیز جوانان سایر کشورها می‌بینند که جوانان ایران اسلامی بدون هیچ چشم داشت و به صورت داوطلبانه وارد عمل شده و کمک شایانی به نظام و انقلاب خود می‌کنند و این امر اهمیت خاصی دارد.

گنجعلی عنوان کرد: جوانان باید سعی کنند بعد از اتمام این اردوها، این روحیه فداکاری و ایثار را حفظ کرده و در زندگی خود ساری و جاری کنند.

ارسال نظرات