خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار با حضور حجت الاسلام غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۲۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار با حضور حجت الاسلام غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به مشکلات داخلی کشور گفت: حضرت آقا همواره فرموده اند آینده نظام روشن است و اگر به خدا اعتماد داشته باشیم ترس و وحشت نداریم.

وی افزود: همه مردم ضمن مطالبه گری از مسئولین نباید روحیه یاس و ناامیدی را دربین جامعه ترویج دهند. در قرآن کریم آیات زیادی در مقابله با دشمن داریم و ما نباید از ارزش های دینی مان عقب نشینی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) بیان نمود: پاسداران و بسیجیان باید معنویت و بصیرت دینی داشته باشند. اگر صبر و تقوا باشد دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام دهند و این باید در مجموعه سپاه و بسیج تقویت شود.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام مطلبی با اهداء لوح، تقدیر شد و حجت الاسلام روح الله ساجدی به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه برخوار معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها