مصطفی برزگر
معاون سیاسی عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح :
سردار سنایی بیان داشت: آمریکایی ها با جنگ موجودیتی به دنبال این هستند که موجودیت ما را به خطر بیندازند و مقدمه آن هم جنگ هویتی است که می خواهند ماهیت دینی و اعتقادی مارا زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۱۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سنایی راد ، معاون سیاسی  عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ، در مراسم جشن عید غدیر که در حسینیه ثارالله سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد، با اشاره به جریان نفاق پس از رحلت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و ماجرای غصب خلافت امیرالمومنین(ع) گفت: در زمان انقلاب  هم عده ای تفکر ات حضرت امام (ره) را قبول نداشه و در آن شرایط  چاره ای جز همراهی و پذیرفتن تفکر حضرت امام را نداشتند و لذا در آن زمان به چپ گرایش پیدا می کردند و امروز به لیبرالیسم .

وی بیان داشت: در زمان حضرت امام (ره) عده ای بودند که مارکسیست و سوسیالیسم را غالب بر جامعه می دانستند و امروز با حفظ همان ادعا ها و باور ها لیبرالیسم را غالب می دانند.

سردار سنایی اظهار کرد: امروز ما در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته ایم و ما باید در گام اول این شرایط را به خوبی بشناسیم  و بدانیم دشمن چه برنامه ها و طرح هایی دارد و این را باید خوب درک کنیم و بدانیم که آمریکایی ها به دنبال جنگ موجودیتی علیه ما هستند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها با جنگ موجودیتی به دنبال این هستند که موجودیت مارا به خطر بندازند و مقدمه آن هم جنگ هویتی است که می خواهند ماهیت دینی و اعتقادی مارا زیر سوال ببرند.

مسئول سیاسی عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ، عنوان کرد: در مکتب امام (ره) محرومین در اولویت قرار دارند و یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان عوض نمی کند و مردمی بودن و ساده زیستی در رفتار امام (ره) آشکار است.

سردار سنایی گفت: امروز دشمن دارد جنگ موجودیتی را رقم می زند و جنگ موجودیتی جنگی است که نظام را به خطر می اندازد و مردم را مقابل نظام قرار می دهد و آنان را علیه نظام بشوراند و این جنگ متکی برا اقتصاد و معیشت است.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان تصورشان این است که می توانند با فشار اقتصادی ، شکاف را در جامعه ایجاد کنند و مردم و نظام را در مقابل هم قرار دهند.

 

 

ارسال نظرات