خبرهای داغ:
مسئول دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: یکی از مهم ترین ترفندها و نقشه های دشمن ایجاد تفرقه بین دو رکن رهبری و مردم و بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است که مهمترین وظیفه مردم و مسئولین یاری رساندن به رهبری و حرکت در مسیر ایشان است.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۰۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی شاهوردی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نهبندان در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان به نام روز نهبندان عنوان کرد : امروز روز تجدید پیمان مردم ولایتمدار نهبندان با رهبر عظیم الشأن انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) است.

شاهوردی افزود : مردم ولایتمدار نهبندان در تمامی عرصه های نظام و انقلاب حضور چشمگیری داشته اند که  به عنوان سند این ادعا می توان به آمار  بالای شهدا و سرداران شهرستان که نهبندان را به شهر سرداران تبدیل کرده است، اشاره کرد.

وی همچنین به کنگره ملی امیران ، سرداران و 2000 شهید استان که در مهر ماه برگزار خواهد شد اشاره کرد.

در ادامه رئیس دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی با گرامیداشت روز نهبندان ، به بیان مطالبی در خصوص اهمیت عید سعید غدیر پرداخت.

حجه الاسلام و المسلمین رحیم آبادی در  ادامه بیان کرد: خداوند در آیه تبلیغ به پیامبر اهمیت بحث ولایت را مطرح می کند که ابلاغ این آیه به اندازه رسالت 23 ساله پیامبر اکرم (ص) اهمیت دارد و رسالت پیامبر بدون ابلاغ این آیه ناتمام است.

    رحیم آبادی ادامه داد: در ماجرای جانشینی و ولایت پیامبر اکرم (ص) ، مساله مهم تشکیل حکومت الهی و ولایی است که این حکومت دارای دو رکن رهبری  و مردم می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در زمان معصومین هر وقت رکن دوم(مردم و مسئولین) پای کار نبودند جامعه اسلامی از مسیر پیشرفت و ترقی باز ماند که این همکاری و هماهنگی مردم و مسئولین با رهبری را می طلبد.

رحیم آبادی یادآور شد: بعد از حدود 1400 سال از زمان پیامبر ، انقلاب اسلامی توسط امام راحل(ره) شکل گرفت که با پای کار آمدن مردم این امر مهم محقق شد.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از مهم ترین ترفندها و نقشه های دشمن ایجاد تفرقه بین این دو رکن و بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است که مهمترین وظیفه مردم و مسئولین یاری رساندن به رهبری و حرکت در مسیر ایشان است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها