مدير حوزه هاي علميه استان مركزي ؛

حرکت دولت در کشور انقلابی نیست / القای کوتاه آمدن در مقابل آمریکا از ابزارهای نفوذ دشمن / ویژگی شهید رجایی همراهی با ضعیفان بود

آيت الله سپاسي آشتياني به انقلابي نبودن دولت انتقاد کرد و گفت : اين دولت در تراز انقلاب اسلامي حركت نكرده و در برخي كارها و اقدامات ، حركت دولت انقلابي نبوده است.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۸۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي؛ آيت الله سپاسي آشتياني مديرحوزه هاي علميه استان مركزي درمراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشتم شهريوردولت گفت : ويژگي دولت اسلامي و انقلابي در آن است كه درد و رنج مردم را بفهمد و آن دولتي مردمي است كه چنين ويژگي را داشته باشد.
وي درادامه گفت : توجه ويژه به اقشار ضعيف و نيازمند جامعه يكي از ويژگي هاي دولت شهيد رجايي بود و منافقين كوردل نتوانستند تحمل چنين شخصيتي را داشته باشند و حادثه جانسوز هشتم شهريور را رقم زدند .
آيت الله سپاسي آشتياني تصريح كرد : دشمنان در آن دوران  براين باور بودند كه با شهادت رئيس دولت ميتوانند نظام جمهوري اسلامي ايران را ساقط كنند و البته مردم با شهادت ها استوارتر شدند.
وي همچنين افزود : مسير حق نياز به استقامت دارد و بايد در راه اسلام استقامت داشت و دشمنان ميخواهند با ايجاد اختلاف و نابساماني ، مقاومت مردم را بشكند و اين از ترفندهاي دشمنان ميباشد.
مديرحوزه هاي علميه استان مركزي  درخصوص پروژه نفوذ دشمن در كشور هم گفت : استراتژي بسياردقيق دشمن برمبناي   بي اعتمادي و دلسرد كردن مردم از ادامه انقلاب بر پايه نفوذ بين مردم و مسئولين ميباشد.
وي خاطرنشان كرد : يكي ديگر از ابزارهاي دشمنان در موضوع نفوذ، بيهوده دانستن مقاومت در مقابل آمريكا ميباشد و دشمن به دنبال القاي اين هدف در بين مردم و مسئولين كشور ميباشد و البته برخي از وابستگان آنها در  داخل هم ، اين هدف دشمن را دنبال ميكنند.
آيت الله سپاسي آشتياني با انتقاد از انقلابي نبودن دولت گفت : اين دولت در تراز انقلاب اسلامي حركت نكرده و در برخي كارها و اقدامات حركت دولت انقلابي نبوده  و بايد به دنبال حل اين وضعيت باشد.
وي تشريح كرد : تحريم هاي دشمنان براي كشور يك نعمت بوده و دستاوردهاي نظامي كه در كشور بدست آمده با برخي از تجهيزات دشمنان رقابت ميكند و اين از بركات تحريم ها براي كشور ميباشد و بايد در زمينه هاي ديگر با اصلاح مديريت به خودكفايي برسيم.
مديرحوزه هاي علميه استان مركزي خدمات رساني نظام در مدت 40 سال انقلاب را برشمرد  و گفت : در اين مدت با همه فشارهاي دشمنان توانستيم امكانات گاز، برق و آب را در دورترين نقاط كشور برسانيم و اين حق مردم ميباشد و چرا اين اقدامات در زمان طاغوت نبود.
وي افزود :تمام فشارها واقدامات دشمنان عليه ايران اسلامي و محور مقاومت نشان از قدرتمند بودن  ايران ميباشد و اينها را مديون الطاف الهي و شهداي انقلاب هستيم و دشمن از وجود الگوهايي مانند شهداي موشكي ،هسته اي وعلمي نگران است.
آيت الله سپاسي آشتياني در خصوص منطقه هم گفت : روياي از نيل تا  فرات رژيم صهيونيستها محقق نشد و دشمنان به شدت از اين موضوع عصباني هستند و در حال حاضر اسرائيل در تيررس موشكي محور مقاومت قرار دارد و اين نشان از قدرت منطقه اي ايران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار