خبرهای داغ:
جلسه فعالین فضای مجازی بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۶۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه فضای مجازی بسیج که با رویکرد هم اندیشی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در بسیج با حضور جانشین ناحیه مقاومت، معاونت فرهنگی اجتماعی، مسئول بسیج رسانه و فعالین فضای مجازی بسیج در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، احمد حسین پور با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکیدات رهبری در حضور در این فضا که به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد گفت: امروز جهت دهی افکار عمومی و موضوعات مهم کشور در عرصه فضای مجازی پایه گذاری و هدایت می‌شود و بسیج به عنوان یکی از بازوان انقلاب و حافظ انقلاب و دستاورد‌های آن باید در این فضا مثل فضای حقیقی جامعه حضور فعال داشته باشد.
جانشین سپاه شاهرود افزود: باید تلاش کنیم تا بسیج نیز در این عرصه اثرگذار باشد و اهداف انقلاب و گفتمان رهبری را در این بستر آماده نشر و تعمق دهد.
وی با تاکید بر ایجاد محتوا و جهت دهی و خط دهی در فضای مجازی گفت: باید تلاش کنیم تا با حضور در این فضا به رسالتی که رهبر انقلاب از ما می‌خواهد لبیک گفته و بتوانیم اثرگذاری داشته باشیم.
در این جلسه شرکت کنندگان به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخته و بر هماهنگ کردن فعالین بسیجی حاضر در فضای مجازی و خوراک دهی به آن‌ها تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها