خبرهای داغ:

کلنگ زنی فاز اول پروژه منطقه نمونه گردشگری ساحل بندر بحرکان هندیجان

یکی از آرزوهای دیرینه و مطالبات مهم مردم هندیجان که در دهه ولایت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت محقق شد کلنگ زنی منطقه نمونه گردشگری بندر بحرکان بود که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خوزستان ،فرماندار و جمعی از مسئولان ،صیادان و بسیجیان به طول ۷۰۰متردر فاز اول و اعتبار۱۶۰میلیون تومان انجام گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

علیرضاایزدی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه گردشگری بحرکان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: پروژه گردشگری بحرکان هندیجان یکی از مناطق مهم و تاثیرگذار در جذب گردشگر و رونق اقتصاد شهرستان و استان است که در هفته دولت و دهه ولایت کلنگ زنی فاز اول این منطقه برزمین زده شد که زیر ساخت های آن شامل برق رسانی،جاده سازی سریع شروع بکار خواهد شد.

وی افزود:ودر آینده نزدیک منطقه گردشگری بحرکان برنامه های گردشگری آبی و دریایی که اصلی ترین اقدامات مهم میراث فرهنگی است در ساحل بندر بحرکان اجرایی خواهد شد که رونق خوبی به اقتصاد منطقه داده خواهد شد.

وی بابیان حمایت همه جانبه مسئولان مربوطه در توسعه منطقه گردشگری بحرکان گفت:باتمام فاز اول می توان فاز دوم راسریع شروع کرد که در این باره اعتباراتی تخصیص داده خواهد شدواین منطقه گردشگری بحرکان بهترین فرصت برای جذب گردشگر و سرمایه گذار در شهرستان است و در آینده به قطب گردشگری استان و کشور تبدیل خواهد شد.

در ادامه مراسم فرماندار هندیجان تاکید داشت :هندیجان دارای ظرفیت های خوبی در زمینه های عمرانی ،گردشگری ،ورزشی و فرهنگی و اقتصادی است که با حمایت همکاری های مسئولان مربوطه در آینده بندر هندیجان به قطب های اصلی گردشگری بندر بحرکان تبدیل خواهد شد .

وی افزود:پروژه های عمرانی شامل آسفالت در روستاهای جبرآباد ،چم تنگ با اعتبار ۲میلیارد ریال و بهسازی روستای چم کلگه با اعتبار ۵۰۰۰میلیون ریال و تجهیز خانه ورزش با هزینه ۵۰میلیون تومان در حضور اهالی روستاهای هندیجان و مسئولان محلی افتتاح شدند.

وی بابیان افتتاح پروژه های روستایی هندیجان گفت:از عمده پروژه های مهم در روستاهای هندیجان پروژه خانه ورزش روستایی در چم مراد و کریم آباد با اعتبار ۱۰۰میلیون ریال و پروژه ساخت مدرسه روستای چم کنار با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰۰میلیون ریال افتتاح شدند‌.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها