خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان از آمادگی بسیجیان حوزه و پایگاهها و گردان بیت المقدس شهید سهراب محبعلی در هر چه با شکوه تر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وورزشی در هفته دفاع مقدس همراه با نشست های روشنگری ، یادواره شهدا و اردوهای جهادی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

سروان پاسدار علی حسن غلامی در شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان هندیجان در برنامه ها و فراخوانی هاو رزمایشات حضوری بسیار خوبی دارند که نشان علاقمندی به بسیج است که با پیروی از ولایت فقیه در خط مقدم هستند .

وی افزود :حضور جوانان در کلاس های آموزش بسیج در روحیه جهادی و انقلابی آنها تاثیر گذار بوده و همچنین در طول سال بنا به مناسبت های ملی و مذهبی و برنامه های سپاه و بسیج همیشه حضور مقتدرانه بسیجیان ارزشمند و قابل تحسین بوده است.

وی بابیان شروع هفته دفاع مقدس مراسمات متنوعی برگزار می شود گفت:حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی طبق جدول زمان بندی و هماهنگی های بعمل آمده در هفته دفاع مقدس برنامه های خوبی با همت بسیجیان اجرایی خواهندشد که از همه مهمتر شرکت در صبحگاه مشترک و غبار روبی مزار شهدا است‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها