خبرهای داغ:

نشست صمیمی بسیجیان هنرمند و فعالان فرهنگی

مسئول کانون بسیج هنرمندان هندیجان گفت :به مناسبت دهه ولایت وعیدغدیر خم وهفته دولت نشستی صمیمی باحضور فرماندار ،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، معاون فرماندار وجمعی ازهنرمندان بسیجی ،فعالان فرهنگی ، اعضای انجمن های هنری و خبرنگاران در سالن فرمانداری هندیجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۴۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

سلطان طرفی در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نشست های صمیمی با حضور مسئولان و هنرمندان در ایجاد انگیزه برای اجرای کارهای هنری در سطح شهرستان مفید و تاثیرگذار خواهد بود و مسئولان از وضعیت هنرمندان بیشتر آشنا می شوند .

وی افزود :هنرمندان بسیجی هندیجان دارای استعدادهای خوبی در تمام زمینه های هنری از جمله نقاشی ،شعر و موسیقی و نمایش هستند که فعالیت های قابل قبولی دارند که اکثرا با موفقیت در شهرستان هندیجان گرفته است.

وی بابیان اجرای مراسمات دهه ولایت در هندیجان گفت :به مناسبت دهه ولایت با همت هنرمندان بسیجی برنامه های متنوعی فرهنگی اجراخواهند شد و در مراسمات این دهه مبارک حضوری فعال خواهند داشت و هنرمندان با حداقل امکانات موجود در شهر همیشه موفق انجام داده اند که تا کنون مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها