حجت الاسلام والمسلمین رستگار:

امروز رسانه، قویترین پشتوانه هر سیاستی است

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، گفت: امروز رسانه، قویترین پشتوانه هر سیاستی است.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۳۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان هرمزگان، همایش گرامی داشت تجلیل از خبرنگاران سپاه و بسیج در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در جمع مسئولین روابط عمومی و تبلیغات رده های سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و همچنین خبرنگاران اقشار بسیج هرمزگان، عنوان کرد: هر سیاست موفقی را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که یک رسانه قوی آن را پشتیبانی می کند.

این مقام مسئول، گفت: ورودی و خروجی سپاه که اقتدار سپاه را نشان می دهد، روابط عمومی ها می باشند.

وی، با بیان اینکه از جمله عوامل اساسی شکل دادن افکار عمومی در جهان امروز رسانه های جمعی می باشد، یادآور شد: ابزار رسانه ای در این مقطع زمانی با سرعت و شکل خاص خود جهت رساندن پیام(سیاسی ، اجتماعی...) از نقطه ای به نقطه دیگر جهان عمل می کند و انسانها را در قاره ها و کشورهای مختلف تحت تأثیر قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، اضافه کرد: امروزه، روابط عمومي ها به عنوان عناصر قوي در ارزيابي و تقويت برنامه ها و پيشبرد اهداف سازمان ها تلقي می گردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، اضافه کرد: سازمان هاي پيشرو، روابط عمومي را به عنوان كانون تفكر مي نگرند و روابط عمومي ها، پل ارتباطي مردم و رسانه ها با سازمان و مسئولان هستند.

وی، تصریح کرد: روابط عمومي بخشي از سازمان است كه وظيفه شناخت و تجزيه و تحليل افكار عمومي، يافتن نقاط ضعف و قوت و شناخت فرصت ها و محدوديت ها را بر عهده دارد و در پي آن است تا با پيشگيري از محدوديت ها، بهترين استفاده ها را از فرصت ها براي سازمان طراحي كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار