همزمان با فرارسیدن روز بسیج اصناف کارکنان پلیس اماکن با حضور در دفتر بسیج اصناف سپاه شهرکرد ضمن تبریک این مناسبت از زحمات آنها قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۲۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرکرد گفت: همزمان با فرارسیدن روز بسیج اصناف کارکنان پلیس اماکن با حضور در دفتر بسیج اصناف سپاه شهرکرد ضمن تبریک این مناسبت از زحمات آنها قدردانی کردند.

وی، افزود: تلاش، همراهي و همكاري اصناف عزيز منبعث از تفكر بسيجي و انقلابي براي به وجود آمدن جامعه‌اي مومن، شكوفا، سالم، زنده، با نشاط با كسي پر رونق براي تقويت بازار اسلامي و بازار پيشبرد اهداف اقتصادمقاومتی، بسيار موثر و تعيين كننده است كه ان‌شاء‌الله با تقويت اين تفكر و تعامل سازنده با همه تشكل ها و سازمان‌هاي مرتبط با جامعه اصناف همچون جامعه انجمن‌هاي اسلامي، اتاق اصناف و اتحاديه‌ها، بتوانيم تحقق اهداف انقلاب اسلامي را در جهاد اقتصادی امروز شاهد باشيم.

رئیس پلیس اماکن شهرکرد نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی یکی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که وظایف زیادی بر عهده دارد و علی ‌رغم محدودیت‌هایی که در این نیرو وجود دارد توفیقات چشمگیری را در برقراری امنیت کسب کرده است.

ارسال نظرات