معاون استاندار تهران: مدیران از اشرافی گری پرهیز کنند

خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر پرهیز مدیران استان از اشرافی گری و زندگی تجملاتی گفت: بیت المال متعلق به عموم جامعه است و مسئولان باید در حفظ آن اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۹۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شکرالله حسن بیگی در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به اینکه همه مسئولان باید به تلاش بی وقفه و بی منت برای رفاه مردم اهتمام ورزند، افزود: تجمل گرایی و فاصله گرفتن مسئولان از مردم، آسیب های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مدیران درهای اتاق خود را به روی مردم نبندند و مشکلاتشان را رو در رو حل کنند، اظهار داشت: ارتباط متقابل مدیران با مردم یک ضرورت برای رفع معضلات جامعه است و اگر مدیری درهای دفترش را به روی مردم ببندد به یقین هیچ اطلاعی نیز از مسائل حوزه کاری خود نخواهد داشت.

معاون استاندار تهران با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر گفت: الگوسازی شهدا به ویژه دولتمردان بهترین سرمشق برای نسل جوان کشور به شمار می رود.

وی افزود: ثبات و پایداری به ارزش های اسلامی و اصول دینی، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری رمز موفقیت و جاودانگی شهید رجایی بود.

حسن بیگی با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه گزارش عملکرد به مردم است، اظهار داشت: ارتباط رو در روی مسئولان با مردم سبب دلگرمی و اعتماد ملت به نظام و دولت می شود.

معاون استاندار تهران یادآور شد: بیان معضلات و مشکلات مردم در مناطق مختلف به ویژه در روستاها از مهمترین اقدامات و برنامه های هفته دولت محسوب می شود که مسئولان با حضور در این مناطق می توانند در جریان خواسته ها و نیازهای مردم قرار گیرند.

وی عنوان کرد: دشمنان با ناتوی فرهنگی قصد وارد کردن آسیب های اجتماعی به کشور را دارند تا نسل جوان را از مسیر انقلابی و مذهبی منحرف کنند.

حسن بیگی ادامه داد: برخی از مدیران و مسئولان با عملکرد نادرست و نامناسب، فرصت سنگ اندازی و شیطنت را به دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می دهند.

وی عنوان کرد: افرادی که مسئولیتی را در جامعه می پذیرند باید از منافع حزبی، شخصی و گروهی دوری کنند و منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: امروز از سوی دشمنان انقلاب و نظام دو جنگ روانی و اقتصادی راه اندازی شده که مسئولان با مدیریت دقیق و مناسب می توانند این دوره را سپری کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات