به مناسبت عید سعید غدیر خم انجام شد:

آذین بندی ویژه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم و آذین بندی فضای شهری متناسب با این ایام خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۷۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: همزمان با اعیاد دهه ولایت و به منظور میزبانی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، 5موقعیت از جمله میدان حرم،میدان مدرس، میدان نماز، خیابان فدائیان اسلام و خیابان حرم به صورت ویژه آذین بندی شده است تا زائران و شهروندان بیش از پیش از این فضای معنوی بهره مند شوند.

صفوی به نصب حدود 22 هزار متر ریسه های نورپردازی و پارچه های الوان اشاره کرد و افزود: معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)،میادین و مراکز فرهنگی نیز به مناسبت این اعیاد آذین بندی شده است تا چهره شهر متناسب با دهه ولایت برای حضور زائران حرمین مقدس آماده شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران دیگر شهرها نیز هستیم، افزود:تبلیغات محیطی مناسبتی در قالب بیلبورد، پلاکارد، پرچم های رنگی و تلویزیون های شهری از دیگر اقدامات شهری همزمان با ایام دهه ولایت است.

شهردار منطقه 20 ضمن اشاره به اقدامات نگهداشت شهر برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و زائران در این ایام گفت : ارائه خدمات رفاهی و آماده باش عوامل اجرایی و خدماتی در معابر پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در دستور کار قرار گرفته است تا شرایط مناسبی برای خدمات رسانی به زائران فراهم شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار