خبرگزاری بسیج: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه مبرا کردن و مشکلات کشور را به گردن دیگران انداختن، مشکلی را حل نمی کند، گفت: مسئولان به جای نقد یکدیگر باید به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۵۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ آیت الله محمد محمدی ری شهری   در دیدار فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ری به مناسبت هفته دولت افزود: مسئولان در وهله اول باید اعمال خود را نقد کنند.

وی اظهارداشت: هر مسئولی که در نظام اسلامی موجب نارضایتی مردم شود به اسلام، نظام و رهبری خیانت کرده است.

ری شهری با اشاره به اینکه مردم همواره به دنبال احقاق حق و اجرای عدالت در جامعه هستند عنوان کرد: مردم در صورتی که عدالت را در جامعه احساس کنند بسیاری از شرایط سخت را نیز تحمل می کنند.

وی ادامه داد: مسئولان اگر به درستی عدالت را در جامعه رعایت و از حقوق مردم دفاع کنند، نظام اسلامی در مقابل تمام دشمنان خارجی استوار و پایدار خواهد ماند و در غیر این صورت به سمت زوال حرکت خواهد کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در ادامه به دلایل زوال حکومت ها از نگاه قرآن و احادیث پرداخت و گفت: وقتی که مسایل اصلی در جامعه توسط مردم و مسئولان فراموش شود و همه به دنبال مسایل فرعی باشند حکومت ضعیف می شود.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: حکومت های ظالم که حقوق مردم را رعایت نکردند به مرور زمان نابود شدند، بنابراین اگر مسئولان حقوق مردم را به خوبی رعایت کنند هیچ خطری نظام را تهدید نخواهد کرد.

وی گفت: وقتی در جامعه فرومایگان مسئول امور شوند و محلی برای ورود افراد بالیاقت و اصلح نباشد کم کم جامعه دچار بی عدالتی و ظلم می شود که این عوامل موجب زوال حکومت خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات