مسئول قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه؛

ان شاءالله بتوانیم مخلصانه به نظام در کنار مردم خدمت نمائیم

مسئول قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگار ما گفتان شاءالله بتوانیم مخلصانه به نظام در کنار مردم خدمت نمائیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۵۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، مسئول قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اینجانب فرشید قنبری هستم مسئول قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه که در امر فعالیت های جهادی مشغول فعالیت می باشم.

قنبری با اشاره به انگیزه و هدف از فعالیت های جهادی تصریح کرد: اگر بخواهم از انگیزه بگویم باید تاکید کنم اعتقاد زیادی به کار خیر دارم چون این کار برای خدا هست و این جهاد در راه خدا کاری عام المنفعه برای همگان است.
وی افزود: با تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد دانشجویان بسیجی که در اردوهای جهادی حضور دارند اول از همه هدفشان برای زمینه سازی حرکت ولایت فقیه و ظهور حضرت صاحب(عج) می باشد و دوم اینکه با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم حضور می یابند و البته از اهداف دیگر می توان به خودسازی دانشجویان اشاره کرد.

 

قنبری در رابطه با مناطقی که برای خدمات جهادی تا کنون حضور یافته اند متذکر شد: گروه جهادی ما تا کنون در مناطقی از جمله روستای محروم ملومه (دیلمان)، روستای عثماوندان شهرستان (شفت)، روستای موسی کلایه (پیرکوه املش) حضور یافته اند البته در روستای جوپشت آستانه اشرفیه برای اولین بار توسط قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی شهید جمال رضی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه برای ساخت مسکن محرومین برای مددجویان از کار افتاده تحت پوشش کمیته امدادی حاضر شده ایم.
مسئول قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه یادآور شد: در روستای جوپشت همراه با ۳۰ نفر دانشجو از کاردانی، کارشناسی حتی دکترا در برنامه عمرانی فعالیت دارند و در بخش فرهنگی خواهران ما فعالیت دارند و در آینده در نظر داریم که در بخش پزشکی، کلاس کامپیوتر، نقاشی، خیاطی به دانش آموزان و تیم دامپزشکی یا اشتغال زایی برای اهالی روستا فعالیت کنیم.
قنبری ادامه داد: مردم تا کنون از ما حمایت کردند البته خیلی ها در عرصه حضور داشتند و هرکدام از بنده خداها ما را میدیدند کیکی، کلوچه ای، خوراکی، می اوردند و حتی همراه با ما دست به بیل و غیره میشدند.
وی افزود: با بررسی کمیته امداد و اعلام  اسامی نیازمندان به بسیج سازندگی سپاه قدس ما  فقط برای عرصه شناسی رفتیم تمام محلات آستانه را گشت زدیم که اکثرا خانه داشتند اما افرادی که نیازمند بودند شناسایی شدند و نهایتا مجوز ساخت و ساز اخذ شد و با حمایت بسیج سازندگی به ساخت منازل پرداختیم.

ان شاءالله بتوانیم مخلصانه به نظام در کنار مردم خدمت نمائیم
مسئول قرارگاه جهادی شهید خوش سیرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ما بتوانیم رهرو شهدا باشیم و انشاءالله ما لیاقت داشته باشم تا خالصانه و مخلصانه در نظام و در کنار مردم خدمت نماییم و به فرمایش رهبر عزیزمان سعی می کنیم دانشجویان ما پایبند به تعلقات خانوادگی و میهنی و معتقد و مومن به فرهنگ اسلامی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار