خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد:
معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از انتخاب مستند«شهید کمیل» کاری از گروه تلویزیونی قائم سپاه استان در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۴۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
مهدی دیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به انتخاب مستند«شهید کمیل» به عنوان برگزیده جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها اظهار کرد: این مستند یکی از آثار برگزیده مرکز سمنان در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها به میزبانی مرکز چهارمحال و بختیاری اعلام شد که در سپاه قام آل محمد (عج) استان سمنان تولید آن پایان یافت.
تهیه کننده این اثر تصریح کرد: فیلم مستند « شهید کمیل» کاری از گروه تلویزیوی قائم سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان است.
وی با بیان این که کارگردانی این مستند را حسن خورشیدی و تصویربرداری و تدوین آن توسط مصطفی قاسمیان انجام گرفته است عنوان داشت: در باز سازی صحنه شهادت شهید سعید علیزاده یکی از مدافعان حرم این استان، مرتضی مطهری بخش کارگردانی آن را انجام داده و لوکیشن بازسازی با همکاری فرماندهی و مهندسی تیپ 12 قائم در منطقه عمومی سمنان انجام شد.
معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج)افزود: این مستند گوشه کوچکی از زندگی شهید سعید علیزاده و نیز نقش ارزنده این شهید والامقام را در دفاع از حرم آل الله در سوریه نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: نام این مستند نیز برگرفته از نوع نقشی بود که شهید علیزاده به‌عنوان مستشار در سوریه ایفا می‌کرد.
دیابی گفت: از افتخارات این مستند حضور نوید صفری همرزم و راوی این مستند بود که حدود یک سال بعد از شهات کمیل به درجه رفیع شهادت نائل شد تا برگ زرینی باشد برای همکاران ما در گروه تلویزیونی سپاه.
وی افزود: این مستند ۴۲ دقیقه ای چهارشنبه ششم بهمن ماه سال 1396 با همکاری شبکه استانی صداوسیمای مرکز سمنان پخش شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها