مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: سند نجات و ضامن موفقیت و عامل همه رشد‌ها و پیروزی‌های امت اسلام تمسک به قرآن و ولایت است.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده امروز در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان خواهر و برادر سپاه امام رضا (ع) در دارالقرآن حرم مطهر رضوی اظهار داشت: امیدواریم نورانیت این محفل قرآنی جان و دل ما را صفا دهد و با تمسک به قرآن دل‌های خود را صیقل دهیم و زندگی شخصی، اجتماعی و سازمانی خود را در پرتو قرآن مدیریت کنید.

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر تمسک به قرآن کریم در همه مراحل زندگی گفت: قرآن کریم صقل بزرگی است که رسول اکرم (ص) در بین امت خود ودیعه گذاشتند. قرآن کریم کتاب انسان ساز و سرنوشت ساز است و دل‌ها را جلا و مسیر زندگی افراد را تعیین می‌کند.

وی افزود: سند نجات و ضامن موفقیت و عامل همه رشد‌ها و پیروزی‌های امت اسلام تمسک به قرآن و ولایت است.

یوسفعلیزاده با اشاره به اینکه ما در کشور خود بیش از ۷۰ میلیون محافظ قرآن داریم، این را نقطه برجسته ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: قرآن نیازمندحافظ و محافظ است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین اتفاقی که افتاد این است که جمهور مردم پای اسلام آمدند و همه موافقان جمهوری حافظ اسلام و مراقب ایات قران کریم هستند.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران حافظ اسلام و انقلاب و پیگیر تحقق احکام نورانی و آیات قرآن است.

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) مرکز صقل دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی را تمسک حقیقی و عملی ایران اسلامی به قرآن کریم دانست و افزود: همه مرتجعین منطقه و امریکا مسئله هسته‌ای را بهانه قرار داده‌اند.

وی بیان داشت: ما بر اساس آیات قرآن است که با طاغوت و ظالم کنار نمی‌آییم. ما در پرتو انقلاب و شعاع قرآن از زیر سلطه طاغوت بیرون آمدیم.

یوسفعلیزاده تصریح کرد: در هیچ جایی از قرآن سازش با کفار و مستکبرین نیامده است. ما در پرتو هدایت‌های امام و رهبری امروز در این موصع دفاع از حق نشستیم که با یک دست سلاح و با دست دیگر قرآن به دست گرفته‌ایم.
 
وی در پایان گفت: افتخار می ‌کنیم که متمسک به قرآن، حافظ و محافظ قرآن هستیم. افتخار سپاه، پاسداری از انقلاب است. اسلام در قرآن ترسیم و بوسیله اولیاء الهی تفسیر شده؛ لذا سپاه پاسداران به عنوان مدافع انقلاب، بهره ­مندی از هدایت ­های قرآن کریم را در جهت پیشبرد اهداف خود در دستور کار قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها