خبرهای داغ:
دادستان میامی نبود مراکز آموزش صدور گواهینامه را ازجمله مشکلات برای این شهرستان دانست و گفت: ورودی پرونده‌های رانندگی بدون گواهینامه در این شهرستان افزایش‌یافته است.‏
کد خبر: ۹۰۵۱۴۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی، رحیم عامری به افزایش ورودی پرونده‌های رانندگی بدون گواهینامه در میامی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مرکز آموزش و صدور گواهینامه در این شهرستان وجود ندارد درصد قابل‌توجهی از ورودی دادسرا به جرائم افرادی که بدون گواهینامه هستند اختصاص دارد.

 وی گفت: با بررسی‌های میدانی و جرم‌شناسی مشخص شد با توجه به نبود این مرکز و همچنین به دلیل بعد مسافت میامی، بخش کالپوش و روستاهای فرومد و عباس‌آباد تا نزدیک‌ترین محل صدور گواهینامه برخی از مردم این مناطق بدون گواهینامه با وسیله نقلیه رانندگی می‌کنند.

 دادستان میامی ‏افزود : دستگیری و مجازات متخلفان هم راه چاره پیشگیری از ارتکاب جرم نیست و ضروری است تا مرکز آموزش صدور گواهینامه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان میامی هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

عامری همچنین طی مکاتبه‌ای با فرماندهی انتظامی میامی خواستار پیگیری بیشتر و تسریع در راه‌اندازی مرکز آموزش شده و افزوده است: از تلاش‌های مراجع مربوطه در دستیابی به این مهم حمایت می‌شود.

 

رحیم عامری

 

رحیم عامری

 

رحیم عامری

ارسال نظرات
پر بیننده ها