در طول تاریخ ظلم های فراوانی شد، تا بتوانند واقعه واقعی غدیر را به گوش حقیقت جویان نرسانند ولی به لطف خداوند متعال و نفس عدالت جوی ائمه اطهار، غدیر تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل دینی و مذهبی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان لردگان، واقعه غدیر را الزام از سوی خداوند متعال برای تکمیل دین اسلام و رسالت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم دانست .

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهران کریم پور، افزود: اتفاقی که در غدیر افتاد آنقدر مهم و حیاتی بود که خداوند دستور داد در آخرین سفر حج پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و در گرمای طاقت فرسای عربستان، امامت حضرت علی (علیه السلام) به مردم بازگو شود.

کریم پور افزود: در طول تاریخ ظلم های فراوانی شد، تا بتوانند واقعه واقعی غدیر را به گوش حقیقت جویان نرسانند و تا امروز نیز این تلاش ها ادامه دارد؛ ولی به لطف خداوند متعال و نفس عدالت جوی ائمه اطهار، غدیر تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

وی ادامه داد: دشمن با تشکیل تشیع لندنی سعی دارد شیعه واقعی را تخریب و منحرف جلوه دهد؛ ولی یکی از پیام های غدیر خم حفظ تشیع و زنده ماندن امامت است.

ارسال نظرات