خبرهای داغ:
پایگاه سلامت شهرک شهید قندی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 937 میلیارد ریال به‌مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۷۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

بهره‌برداری پایگاه سلامت شهرک شهید قندی در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، پایگاه سلامت شهرک شهید قندی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 937 میلیارد ریال و 150 متر زیربنا اولین طرح افتتاح شده امروز بود که در حضور فرماندار شهرستان و ریاست دانشکده پزشکی اسدآباد افتتاح شد.

زمان ساخت این طرح دو ساله بوده و برای گروه هدف 2693 خانوار به بهره‌برداری رسیده است.

50 درصد اعتبار پروژه فوق از طریق وزارت بهداشت، 30 درصد از طرف دانشکده پزشکی شهرستان و 20 درصد نیز از محل اعتبارات استانداری تأمین شده است.

طرح آبیاری قطره‌ای بارانی اراضی باغات جنت‌آباد پروژه دیگری بود که اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و توسط فرماندار افتتاح شد.

این پروژه باعث ایجاد اشتغال برای25 نفر بطور مستقیم شده است.

افتتاح شرکت تعاونی نگین پروتئین غرب برای بسته‌بندی گوشت قرمز و مرغ پروژه دیگرِ افتتاح شده در شهرک صنعتی بود که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال باعث اشتغالزایی مستقیم برای 7 نفر شده و ظرفیت تولید روزانه 6 هزار کیلوگرم را دارا است.

مساحت این مرکز 2 هزار و 597 متر مربع عنوان شده است.

گفتنی است؛ در آغاز روز کاری امروز فرماندار اسدآباد به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام پارک جنگلی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با حضور در منزل یکی از جانبازان سرافراز شهرستان از وی دلجویی و عیادت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات