خبرهای داغ:
مراسم ترحیم حجت‌الاسلام محمدحسین مومن‌پور، ابوالشهیدین و امام جمعه سابق شهرستان دهاقان در حسنیه اعظم شهرستان دهاقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۵۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، مراسم ترحیم حجت‌الاسلام محمدحسین مومن‌پور، ابوالشهیدین و امام جمعه سابق شهرستان دهاقان در حسنیه اعظم شهرستان دهاقان برگزار شد.

این مراسم با حضور پرشور مردم داغدار شهرستان دهاقان و جمع کثیری از مسؤولان و مدیران برگزار شد.

مردم شهرستان دهاقان پس از اطلاع از درگذشت این عالم ربانی، خدمتگزار بااخلاص و مجاهد خستگی‌ناپذیر حجت‌الاسلام مومن‌پور امام جمعه سابق شهرستان دهاقان در نهایت غم و اندوه عزای عمومی برپا کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسین مومن‌پور امام جمعه سابق شهرستان دهاقان به مدت 17 سال امام جمعه شهرستان دهاقان بود و سعی در ارتقا، رشد، آبادانی و امور عام‌المنفعه شهرستان دهاقان، زادگاه خود داشت.

مرحوم حجت‌الاسلام مومن‌پور در دوران مبارزات ضد رژیم شاهنشاهی نقش فعال و موثری را ایفا کرد و با آغاز جنگ تحمیلی داوطلبانه در جبهه‌‌های جنگ پشتیبان رزمندگان بود و دو فرزند عزیز خود را تقدیم اسلام کرد.

وی  به مدت 17 سال امام جمعه‌ای فعال، پرتلاش و روشنفکر بود و با بیان خطبه‌های نافذ و عالمانه خود مردم را به تقوا  و حمایت از انقلاب دعوت کرد.

وی در توسعه، آبادانی و ارتقای همه جانبه شهرستان دهاقان نقش فعالی داشت و اقداماتی از جمله اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، احداث راه، جاده و بناها را به ثبت رسانید تا رفاه مردم را شاهد باشد.

مرحوم حجت‌الاسلام مومن‌پور با دعوت مردم به هم‌افزایی حرکت‌های انقلابی و شور و تحرک بخشیدن به انقلاب و مبارزه با رژیم شاهنشاهی گام‌های بزرگی برداشت.

وی مظهر یک مجاهد در راه خداوند بود و محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی و امور عام‌المنفعه را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

 هم‌چنین تأمین مسکن برای محرومان و جوانان و تسهیل کردن امر ازدواج جوانان ویژگی بارز آن مرحوم به شمار می‌رود که برای همیشه در اذهان مردم شهرستان دهاقان نقش بسته است و همیشه طلب آمرزش و غفران برای آن مومن سفر کرده از درگاه خداوند منان دارند.

شایان ذکر است همه مدیران و مسؤولان در نهایت تالم و تاثر پیام تسلیت خود را از این غم جانکاه ارسال کردند و در مراسم ترحیم شرکت کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها