یادواره شهدای روستای شیخ علیخان از توابع شهرستان کوهرنگ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۵۱۳۳۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش باشگاه خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای شیخ علیخان با حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی،کارکنان ادارات،خانواده های معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد .

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی در این مراسم معنوی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شرکت کنندگان گفت: شهداء تفسیر آیه های وحی هستند؛ زیرا راه میان بر را از قرآن و ولایت گرفتند و به حق رسیدند و با شهادت خود برای مردم کشورمان عزت و افتخار به ارمغان آوردند و این عزت و افتخار مایه اقتدار کشور است .

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ؛ ولایتمداری، اوج رضایتمندی از خداوند متعال، دل کندن از دنیا برای رسیدن به حق و اوج بندگی را شاخصه اصلی شهداء معرفی کرد و در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کسانی که روزی با تمام قوا و با استفاده از تمام امکانات مادی و معنوی خود به مقابله با کشور ما برخاستند امروز هیچ اثری از آنها نیست و به ذلت رسیدند .

سرهنگ موسایی، رهبری حکیمانه و مدبرانه، توان دفاعی و نظامی، پیشرفت علمی و اتحاد و انسجام مردم را از مولفه های قدرت در کشور عزیزمان دانست، که دشمن سعی دارد از هر طریق آشکار و پنهان و با هزینه های آن چنانی این مولفه ها را از بین ببرد .

وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولین افزود : مسئولین باید روحیه کار جهادی را در خود تقویت کنند و مسائل و مشکلات مردم را حل کنند و زمینه لازم برای تأثیرگذاری دشمن را از بین ببرند، البته مردم فهیم و با بصیرت کشور عزیزمان با هوشیاری و مراقبت کامل تمام فتنه های دشمن را خنثی خواهند کرد.

ارسال نظرات