خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید ناصری:

سیره زندگی شهدا را در زندگی خودمان پیاده کنیم/ تکلیف گرایی نیاز امروز جامعه است

فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: ما این جلسات را برگزار می کنیم تا از سیره زندگی شهدا درس بگیریم. شهدا با اخلاص برای رضای خدا تمام هستی خودشان را نثار کردند و به تکلیف خود به خوبی عمل کردند.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۱۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه شهید ناصری صبح امروز در اجلاسیه شهدای اهل سنت استان که در شهرستان درمیان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و  تبریک هفته دولت اظهار داشت: از همه کسانی که ما را در برگزاری این محفل معنوی یاری کردند متشکرم.

وی عنوان داشت: علما، خانواده های شهدا، مسئولین استانی، اعضای ستاد کنگره شهدای استان، مسئولین و مولویان شهرستان همه دست به دست هم دادند تا محفل شهدا برگزار شود.

رجب زاده خاطرنشان کرد: همه واقف هستیم که شهدا به این مجالس احتیاج ندارند چون آنها انتخاب شدند و نخبگان هستند و خداوند نیز فرمودند "شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند".

وی متذکر شد: ما، جامعه و جوانان امروز هستیم که به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری ادامه داد: میزبان این محفل خود شهدا هستند که روحشان شاهد و ناظر جلسه ما است.

وی بیان داشت: ما این جلسات را برگزار می کنیم تا از  سیره زندگی شهدا درس بگیریم. شهدا با اخلاص برای رضای خدا تمام هستی خودشان را نثار کردند و به تکلیف خود به خوبی و به موقع عمل کردند و نیاز جامعه امروز تکلیف گرایی است.

رجب زاده با بیان اینکه فرهنگ شهدا جامعه ما را بیمه می کند خاطرنشان کرد:  بزرگترین درس از سیره زندگی شهدا ولایتمداری است  که در همه وصیت نامه شهدا بر آن تاکید شده است که پشتیبان ولایت باشید.

وی با اشاره به اینکه در این مدت از خانواده های شهدا سرکشی داشتیم گفت: در سرکشی از خانواده شهدا برخی اوقات از خودمان خجالت می کشیم که آنان با فدا کردن عزیزان خود در راه انقلاب، خودشان را سهم خواه انقلاب نمی دانند بلکه خودشان را بدهکار انقلاب می دانند و با بزرگواری و بضاعت کم زندگی می کنند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان اظهار داشت: این اولین اجلاسیه ای است که به نام شهدای اهل سنت استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: بیایید دست به دست هم دهیم و فرهنگ و سیره زندگی شهدا را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها