خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الزمان (عج) و کارکنان ناحیه دانشجویی و جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۱۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در ناحیه بسیج دانشجویی مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الزمان (عج) و کارکنان ناحیه دانشجویی و جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای کفعمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: به یاری خداوند بسیج دانشجویی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ما به عنوان بسیج و تشکیلات انقلاب اسلامی وظیفه داریم که در میدان ها و چالش های اساسی کشوربه میدان بیاییم و راهبردهای امام و رهبری را عملیاتی کنیم . ایشان در پایان از زحمات  حجت الاسلام ساجدی قدردانی نمودند.

حجت السلام والمسلمین غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان باخیر مقدم به میهمانان از زحمات حجت اسلام والمسلمین ساجدی تشکر وقدردانی کردند و در ادامه بسیج دانشجویی را خط مقدم نبرد با اسکبار و فتنه دانستند.

ایشان در ادامه در راستای عملکرد وخط مشی بسیج دانشجویی فرمودند: "بسیج طلاب ودانشجو به دستور امام خمینی(ره) در دهه 60 با دوهدف عمده ی حفظ ونشر انقلاب در این دو محیط محرک وپویا و پشتیبانی وتقویت بنیه بسیج 20 میلیونی تشکیل گردید" .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) و در ادامه به بیان نقطه نظرات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در 10 بند اشاره نمودند که از اهم آنان توجه به معنویات وشرعیات وتلاوت قرآن وخود سازی و تزکیه نفس میباشد.

ایشان در پایان بیانات خود از زحمات بی دریغ حجت اسلام ساجدی در طول دوران خدمتشان در  دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی کمال قدر دانی وتشکر را ابراز کردند و برای ایشان  توفیق روز افزون را ازدرگاه ایزد منان مسئلت کردند.

در پایان جلسه با قرائت حکم انتصاب ،آقای حجت اسلام و المسلمین روح الله بیاتی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی معرفی گردیدند و با اهدای لوح وتقدیرنامه هایی از زحمات حجت اسلام و المسلمین ساجدی تشکر وقدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها