خبرهای داغ:
این فعال فرهنگی هرمزگان گفت: اگرمی خواهیم در راستای بسترسازی ظهور، قدم بر داریم دانشگاه به عنوان قلب تپنده و قوه عاقله کشور بایستی بتواند جامعه اسلامی را درجهت چشم انداز انقلاب معتقد به آخرالزمان دانشجو تربیت و گام بردارد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۹۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
دانشگاه باید در شرایط بحرانی همچون قوه عاقله تمدن نوین اسلامی عمل کند 

امیرمحمد رضائی زارعی  در گفت وگو با سرویس خبری بسیج علمی در هرمزگان گفت: باتوجه به منویات امام خامنه ای عزیز دانشگاه باید در شرایط بحرانی همچون قوه عاقله عمل کند و جامعه و کشور را از بحران های پیش رو، به وضع مطلوب(تمدن نوین اسلامی) سوق بدهد.

ویافزود: مطمئنا دانشگاه میتواند به کارخانه انسان سازی مبدل شود، ظرفیت بسیار بالایی برای ساختن و تربیت جوانان و دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی دراین محل وجود دارد.

دانشجوی کارشناسی رشته فقه وحقوق ، هرمزگانی تصریح نمود: اگر همراه با کارهای فرهنگی هدفمند و توجه به تربیت باشد دانشگاه می تواند خود را به عنوان یک کارخانه انسان سازی عظیم و بزرگ در تراز انقلاب اسلامی مطرح نماید.

زارعی پیشنهاد کرد: با تربیت نیروهای خوشفکر، دغدغه مند و فعال در زمینه های گوناگون تربیت شکل می گیردفلذا، دانشگاه بعنوان قوه عاقله کشورجایگاه ممتاز تری خواهد داشت.

فعال اجتماعی خاطر نشان کرد: با استفاده از نیروی خرد و دانایی، دانشگاه کشف کننده و دریابنده مشکلات و نواقص جامعه می شود، بر طرف کننده و حل کننده بسیاری از خلاء های موجود در جامعه و کشور می شود.

زارعی ادامه داد: با اندیشه ورزی تمام و اجراء گرایی دقیق و به موقع دانشگاه می تواند، باعث پیشرفت و تعالی و موفقیت کشور گردد.

این فعال فرهنگی و هرمزگانی تکرارکرد: مقام معظم رهبری مکرر اعلام میکنند، مشکلات کشور باید عالمانه حل شود و دانشگاه نقش بسیار مهمی دراین زمینه دارداین قشر می تواند با اقدامات دقیق، مدبرانه، با بصیرت، سریع و هوشمند مسائل را حل نماید.

رضایی زارعی درپایان درخواست کرد: انتظار داریم مسئولین این حوزه علمی،چون کارخانه انسان سازی که کار تربیت نیروهای در تراز اسلام و انقلاب را بعنوان متفکران و افراد برعهده دارند، بصیرت وار عمل کنند و با بینش عمیق نقش قوه عاقله کشور بودن را جهت رفع مشکلات و معضلات، با تربیت و کادر انقلابی تامین نمایند.

ارسال نظرات