با حضور مردم شهرک شهید مطهری خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها با محوریت شهیدان محمدی ، محمدی و قاضی زاهدی به همت پایگاه بسیج شهید نیری ، حوزه 123 شهید ایزدیار در کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۱۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در قالب « طرح محله مهربانی » با حضور مردم شهرک شهید مطهری خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها با محوریت شهیدان محمدی ، محمدی و قاضی زاهدی به همت پایگاه بسیج شهید نیری ، حوزه 123 شهید ایزدیار ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید نیری در این مراسم گفت : یکی از مؤثرترین روش‌های ترویج ارزش‌های اسلامی بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش‌ها پیشرو بوده و می­‌توانند برای دیگران الگو باشند و به عبارتی با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی می‌توان آنان را به عنوان الگو معرفی کرد تا عموم افراد ترغیب شوند که سبک زندگی خود را با آنان تطبیق دهند و در نتیجه جریان سازی مناسبی در عرصه جامعه انجام شود.

یادواره

وی افزود : چه الگوها و قهرمانانی بالاتر از شهیدان و چه جایگاهی بالاتر از مقام آنان و چه سبک زندگی بهتر از منش و روش آنان می‌توان پیدا کرد، پس با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می­‌توان آنان را به عنوان الگوی واقعی شناساند و فطرت نسل جوان را بیدارتر و با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان ابعاد مختلف زندگی شهدا، مهم‌ترین راه‌ها برای ترویجفرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

برادر مجید ایزدیار از جانبازان گرانقدرجنگ تحمیلی نیز در این مراسم گفت : زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برای ما یک اولویت و وظیفه اساسی است چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان به این آسانی به دست نیامده و اگر رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا نبود به این پیروزی بزرگ دست نمی‌یافتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای والامقام سند حقانیت و افتخارات ملت ایران هستند افزود: باید همگان و به ویژه نسل جوان و امروز راه شهدا را به عنوان راه و مشی خود بدانند چرا که اهداف و راه شهدای والامقام برگرفته از نهضت و مکتب حسینی است و این راهی است که هیچ گاه به بن بست نمی‌رسد.

رزمنده و جانباز دوران 8 دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در جامعه به طور همه‌جانبه تداوم یابد تا بتوانیم از این طریق همگان را از رشادت‌های شهدای والامقام آگاه کرده و ارزش‌ها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی را به عموم مردم و به ویژه نسل جوان تبیین کنیم.

شهرک شهید مطهری کرج 154 شهید والامقام به آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که سردار شهید سلمان ایزدیار، سردار شهید احد نیری ، سردار شهید سبحانی ، سردار شهیدخدابخشی ، سردار شهید رضا ایزدیار ، از آن جمله هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها