خبرهای داغ:
جلسه آموزشی، توجیهی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی، توجیهی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود به مدت دو روز با حضور خواهران و برادران علاقمند و ثبت نام کننده در سایت خادمیاران رضوی در سالن مرکز فنی و حرفه‌ای برادران این شهر برگزار شد.
در این دوره آموزشی، توجیهی حجت الاسلام بذرکار مسئول کانون خادمیاران رضوی تبلیغ در سخنانی با اشاره به اهمیت شناخت امام رضا (ع) و معرفت به ائمه اطهار گفت: یک خادمیار رضوی باید به امام رضا (ع) معرفت و شناخت داشته باشد.
مرتضی احمدیان مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان شاهرود نیز در این همایش با اشاره به مراحل خادمیاری امام رضا (ع) افزود: سیاست آستان قدس رضوی محرومیت زدایی و خدمت به زائران امام رضا (ع) در اقصی نقاط کشور است و همه ما در این مسیر باید همراه باشیم.
وی با تاکید بر اینکه برای خادمیار شدن باید یک مراحلی را طی کرد گفت: قریب به ۳۰۰ نفر برای این همایش از خواهران و برادران دعوت شدند که کسانی که حاضر هستند مرحله اول را طی کرده اند و بعد گزینش است و بعد تایید آستان قدس رضوی و بعد خدمت در آستان رضوی که البته همه شما الان هم خادم یار رضوی هستید.
در این همایش خادمیاران رضوی نسبت به برنامه‌های خادمیاری و نحوه گزینش در این برنامه توجیه شدند.
لازم به ذکر است با توجه به تشکیل دفاتر آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها و تشکیل کانون‌های خادمیاری رضوی و جذب اعضا در این راستا افراد با تایید صلاحیت می‌تواند به عضویت افتخاری این کانون‌ها درآمده و به عنوان خادم رضوی در شهرستان‌ها و در ماه یک بار در حرم رضوی افتخاری خدمت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها