بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت هفته دولت
بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، در بیانیه خود بر لزوم ایستادگی در مقابل تاریک اندیشان جهانی با تأسی به الگوي اخلاقي و مديريتي شهيدان رجایی و باهنر و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالي) تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۹۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

مقاومت يك ملت متحد و داراى عزم راسخ، قادر است بر همه‌ خصومت‌ها و عنادها فائق آيد

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، متن بیانیه دانشگاه علامه طباطبائی به این شرح است :

 
"هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی ‌تواند موفق شود. توصیه من به تمامی دستگاه‌های دولتی آن است که نیروی مردم را قدر بدانند." (مقام معظم رهبري مدظله العالي)

قدرت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی بزرگترین سرمایه ملت و دولت در نبرد بنیادین با نظام سلطه است. در جنگ اقتصادی امروز که اتاق‌ های فکر و جنگ آمریکایی‌ ها در هم شکستن روح مقاومت و ایستادگی ملت ایران و فروپاشی نظام اسلامی با ترفندها و سناریوهای مختلف را در دستورکار خود قرار داده‌اند و با تداوم و توسعه تحریم ‌های ظالمانه در پی القای یأس و ناامیدی و پاشیدن بذر شکاف بین مردم با نظام و انفعال دولت برای پذیرش خواسته های شیطانی و مهار قدرت پیش ‌برندگی و نشاط پیشرفت در کشور هستند، تلاش دولت برای احیای الگوی دولت شهید رجایی در مقاومت برابر دشمن و اعتماد به مردم و توانمندی ها و ظرفیت های درونی جامعه، رمز عبور موفق از شرایط تحمیلی کنونی به شمار می رود.
تجربه‌ چهار دهه از ايستادگىِ موفقيت ‌آميز در برابر زورگويى ‌ها و فشارهاى همه‌جانبه‌ آمريكا و متحدانش، جمهورى اسلامى را به اين باور قطعى رسانده است كه مقاومت يك ملت متحد و داراى عزم راسخ، قادر است بر همه‌ خصومت‌ها و عنادها فائق آيد و راه افتخارآميز به سوى هدفهاى بلند خود را بگشايد. پيشرفت‌هاى همه‌جانبه‌ جمهوري اسلامي ايران در دهه هاي اخير واقعيتى است كه در برابر چشم همگان قرار دارد و رصدكنندگان رسمى بين ‌المللى مكرراً بدان اذعان كرده ‌اند؛ و اين همه در شرايط تحريم ها و فشارهاى اقتصادى و تهاجم تبليغاتى شبكه ‌هاى وابسته به ایالات متحده و صهيونيسم اتفاق افتاده است. تحريم هائى كه ياوه‌ گويان، آن را فلج‌ كننده ناميدند، نه تنها ما را فلج نكرده است و نخواهد كرد، بلكه گامهاى ما را محكم تر، و همت ما را بلندتر، و اطمينان ما را به درستى تحليل هاى خود و نيز به توانايى درون ‌زاى ملت مان راسخ تر كرده است.
بسيج اساتيد دانشگاه علامه طباطبائي ضمن تبریک ایام هفته دولت به عنوان عضوی ‌از خانواده بزرگ انقلاب اسلامي، بر اين باور است كه در اين پيچ تاريخي بزرگ كه همه دشمنان انقلاب اسلامي براي در تنگنا قراردادن ملت بزرگ و شريف ايران متحد شده اند، شایسته است دولت جمهوري اسلامي ايران با تأسی به الگوي اخلاقي و مديريتي شهيدان رجایی و باهنر، با ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودها، منویات و نصایح تسلیم ناپذیر مقام معظم رهبری (مدظله العالي) در مقابل این تاریک اندیشان جهانی ایستادگی كرده و به پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران عزمی راسخ تر و تلاشی مضاعف انجام دهد، تا چرخ دنده های توسعه پایدار و آبادانی کشور با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه ریزی عدالت محور شتاب گيرد.
امید است که دولت در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) با همت والا و کار و تلاش بی ‌شائبه برگ زرین مجددی بر صفحه تاریخ شکوهمند انقلاب بيفزايد و راه رجاء برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش روشن و هموار نمايد.


و السلام علي من اتبع الهدي
بسيج اساتيد دانشگاه علامه طباطبائي
شهريور 1397

ارسال نظرات