معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مركزي ؛
حقيقي گفت: يكي از برنامه هاي مصوب شده درهفته دولت برگزاري گردهمايي منتخبين استان در اقشار مختلف بوده و اين جلسه با هدف همفكري و ارائه نظرات نمايندگان اين اقشاربرگزارشده است.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۵۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ فتح الله حقيقي معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مركزي درگردهمايي منتخبين استان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت ، گفت : اين هفته بهترين فرصت براي دولتمردان ميباشد تا به دور از شعارو برمبناي شاخص هاي مشخص ، توفيقات نظام  را به مردم ارائه دهند و ايرادهاي آن را هم برطرف نمايند.
وي در ادامه گفت : برنامه هاي دولت در سطح استان مركزي  در دوبخش برنامه ريزي شده كه يك بخش آن مربوط به مركز استان و بخش ديگربه 11 شهرستان ديگر استان ميباشد كه با حضور استاندار و ديگر مسئولين استان صورت خواهد گرفت.
حقيقي در ادامه خاطر نشان كرد : يكي از برنامه هاي مصوب شده درهفته دولت برگزاري گردهمايي منتخبين استان در اقشار مختلف بوده و اين جلسه با هدف همفكري و ارائه نظرات نمايندگان اين اقشاربرگزارشده است.
معاون سياسي ، امنيتي استانداري افزود : دربيان نظرات نمايندگان منتخبين اين جلسه به برخي موضوعات و مشكلات اشاره و برخي از اين نظرات به طرح درسطح ملي نيازدارد و برخي ديگر آنها را ميتوان درسطح استان پيگيري و به حل آن كمك نمود.
وي درپايان هم خاطرنشان كرد : مباحث مطرح شده در اين جلسه به حوزه هاي شهري ، درماني و موضوعات صنعت استان مربوط ميباشد كه بايد مسئولين مربوطه پاسخگوي اين دغدغه ها و مشكلات باشند.     

ارسال نظرات