فرمانده سپاه سامان:

توکل به خدا و اعتماد به مردم بهترین ذخیره معنوی برای دولتمردان

به مناسبت هفته دولت، جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه سامان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۱۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبر گزار ی بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ در ابتدای این دیدار سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت مزین به الگوها و اسوه های خدمت گذاری همچون شهیدان رجایی و باهنر است، شهیدانی که در بستر انقلاب اسلامی شکل خاصی از مسئولیت و مدیریت و پاسخگویی به مردم را مورد توجه خود قرار دادند.

وی، هفته دولت را فرصت مناسبی برای نشر مؤلفه های دولت اسلامی دانست و افزود: برای ایجاد جامعه اسلامی باید دولت اسلامی به معنای مطلوبش تشکیل شود و خادمان، مدیران و کارکنان باید در تراز دولت اسلامی باشند.

رحیمی خاطر نشان کرد: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و نظام بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا دستاوردها ی دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح گردد؛ چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه ‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان سامان از حضور کارکنان و فرماندهی سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و سپاه را به عنوان بهترین نهاد  انقلابی برای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران دانست .

ارسال نظرات
آخرین اخبار