خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید در همه موارد پیرو ولایت فقیه باشیم گفت: نباید تنها به زبان بگوییم پیرو ولایت فقیه هستیم بلکه باید در عمل نیز به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۰۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در جمع فرماندهان و مدیران ارشد و پیشکسوتان نیروهای مسلح استان سمنان ضمن تبریک اعیاد مذهبی ماه ذی الحجه اظهار داشت: نیروهای مسلح حامیان نظام هستند.

وی افزود: در تاریخ اسلام دو روز بزرگ غدیر و عاشورا وجود دارد چرا که در روز غدیر دین خدا کامل و در عاشورا دین خدا زنده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دین اولش توحید و آخرش ولایت است؛ گفت: باید در عمل پیرو ولایت، امامت و رهبری باشیم.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: در روایتی از رسول گرامی اسلام(ص) آمده است؛ "ولایت علی بن ابی طالب؛ ولایت الله است"؛ یعنی خط حضرت علی(ع) خط خداست و خط ولایت فقیه خط خداوند است و سعی کنیم از این خط که صراط مستقیم الهی است منحرف نشویم.

وی افزود: رسول گرامی اسلام در این روایت در ادامه فرموده اند و حب و دوست داشتن حضرت علی(ع) حب خداوند متعال است و این حب و دوست داشتن به نوعی عبادت خداست و پیروی از حضرت علی(ع) یک فریضه است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بالاترین درجات بندگی خداوند متعال و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها