خبرهای داغ:

دیدار از خانواده های محروم هندیجان در دهه ولایت

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)هندیجان گفت:همزمان با هفته دولت و دهه ولایت ودر آستانه عید غدیر خم ازخانواده های بی سرپرست مددجویان تحت پوشش به همراه فرماندار ،جمعی از مسئولان و بسیجیان هندیجان دیدار و از نزدیک مشکلات این خانواده‌ها در زمینه های اشتغال زایی و تعمیر و بازسازی منازل بررسی و پیگیری شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۷۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

اسماعیل پور عبدالله در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)هندیجان از قشر محروم و کم توقعی هستند که تسهیلات خوبی با پرداخت وام های اشتغال زایی کم بهره و دیگر کارهای خدمات در زمینه های عمرانی ،بهداشتی و اردوهای زیارتی و سیاحتی و کلاس های آموزشی در اختیار این مددجویان قرار می گیرند.

وی افزود :یکی کارهای خداپسندانه دیدار از این خانواده های محروم و آسیب پذیر تحت پوشش است که بصورت همیشگی و تحت عنوان ها و مراسمات ملی و مذهبی با دعوت از مسئولان انجام می گیرد که تاکنون مورد استقبال این خانواده های محروم قرار گرفته است.

وی بابیان پرداخت وام های و تعمیر منازل مددجویان گفت:با همکاری خیرین شهرستان اقدامات خوبی در تعمیر و بازسازی منازل مددجویان شهری و روستایی هندیجان انجام گرفته و برای سهولت در ایجاد اشتغال زایی وام های خوبی با کارمزد کم در اختیار متقاضیان مرد جدی تحت پوشش قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها