خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت۲۰ پروژه عمرانی و آموزشی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در بخش شیرین سو با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۱۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

افتتاح 20 پروژه به‌مناسبت هفته دولت در بخش شیرین‌سوبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت هفته دولت۲۰ پروژه عمرانی و آموزشی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در بخش شیرین سو با حضور فرماندار و مسئولین به بهره‌برداری رسید.

آیین افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای ازون دره بخش شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ یکی از این پروژه‌ها بود که به‌مناسبت هفته دولت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار و بخشدار شیرین‌سو و مسئولین ادارات و سازمان‌های دولتی انجام شد.

مرکز جامع سلامت روستای ازون دره در زیربنای۶۲۰متر در دو طبقه  با اعتباری بالغ بر 11.5 میلیارد ریال شامل بخش‌های پزشک عمومی، مامایی و داروخانه به بهره‌برداری رسید.

دکتر موسوی بهار در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان نسبت به دیگر حوزه‌ها رشد بهتری داشتیم و در حال حاضر خدمات پزشکی ایران در خاورمیانه حرف اول را می‌زند و به عنوان الگو به جهان معرفی شده است.

وی افزود: در طرح تحول سلامت ۶ هزار طرح بهداشتی درمانی آغاز شده است که از این میزان ۳۱۰ طرح در استان همدان است که بیش از ۷۰ درصد بهره‌برداری شده و همدان پیشتازترین است.

بهره برداری از میدان امام حسین(ع) شیرین‌سو با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون ریال و بهره‌برداری از‌ جالیز پیاده‌روهای شیرین سو با اعتبار بالغ بر ۲۲۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌ها بود.

همچنین در حوزه برق در هفت روستا تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار و برقرسانی به ایستگاه گازرسانی و چاه آب شرب با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در حوزه بهسازی و آسفالت‌ریزی در 10 روستا شامل تخریب و آواربرداری و زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی به میزان ۱۰۰هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات