فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به گسترش روز افزون آسیبهای فضای مجازی در جامعه اظهار داشت: تنها راه نجات از این منجلاب افزایش سواد رسانه ای و آموزش نحوه استفاده از این فضا است.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۹۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به گسترش روز افزون آسیبهای فضای مجازی در جامعه اظهار داشت: تنها راه نجات از این منجلاب افزایش سواد رسانه ای و آموزش نحوه استفاده از این فضا است.

سردار محمد عبدالله پور با تاکید بر اهمیت تربیت مربی در عرصه سواد رسانه ای گفت: مرحله دوم دوره آموزشی تربیت مربی سواد رسانه و سواد فضای مجازی با حضور 100 نفر از منتخبان مرحله مقدماتی این دوره صبح امروز در رشت برگزار شد.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته کشوری در دوره تربیت راهنمای فضای مجازی افزود: در این مرحله سرفصلهای مخاطب شناسی، فن بیان، شیوه ارائه جذاب محتوا، روش های کلاس داری و چگونگی بررسی شایعات در فضای مجازی ارائه می شود.

عبدالله پور با بیان اینکه طرح تربیت راهنمای فضای مجازی دارای سه مرحله است تصریح کرد: مرحله مقدماتی این دوره در 21 و 22 تیرماه سالجاری برگزار شده بود و مرحله تکمیلی دوم که تخصصا پیرامون موضوع خانواده و تربیت مبتنی بر رسانه و فضای مجازی طراحی شده است، در اوایل مهرماه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات