خبرهای داغ:
در چهارمین روز از هفته دولت و همزمان با سالروز میلاد دهمین اختر آسمان امامت و ولایت امام هادی(ع) سه پروژه در بخش مرکزی شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۹۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

افتتاح 3 پروژه در چهارمین روز از هفته دولت در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری فرماندار نهاوند و مسؤولین دستگاه های خدمات رسان شهرستان با حضور در روستای شعبان از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند فاز دوم آسفالت معابر این روستا را افتتاح کردند.

این طرح توسط بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی شامل عملیات خاکی، زیرسازی و اجرای آسفالت اجرا شده است.

دومین طرحی افتتاح شده نیز گلخانه سبزی و صیفی‌جات روستای بیان از توابع بخش مرکزی بود که این طرح به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار حدود ۴۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی با مشارکت بانک سینا احداث شده و با اشتغالزایی چهار نفر، سالانه ۹ تُن انواع صیفی‌جات و سبزی تولید می‌کند.

کاروان مسئولین شهرستان نهاوند در چهارمین روز از هفته دولت، با افتتاح سه طرح در حوزه‌های آسفالت معابر، کشاورزی و احداث منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد به کار خود ادامه داد.

آخرین طرح مورد افتتاح فرماندار شهرستان نهاوند در چهارمین روز از هفته دولت، یک واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد به نمایندگی از سه واحد مسکونی در روستای فاماسب از توابع بخش مرکزی بود که با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته شده بود.

اعتبار این طرح در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان (هر واحد ۵۰ میلیون تومان) از محل اعتبارات ملی و کمک بلاعوض کمیته امداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات