فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان نظام ‌گفت: وحدت میان کارمندان و مدیران سبب عقب‌نشینی دشمنان و شکست آنان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۷۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

تقویت اتحاد مردم و مسئولان سبب عقب‌نشینی دشمنان می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در همایش بسیج کارمندان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت از جمله رجایی و باهنر اظهار داشت: همسو شدن اهداف کارکنان دولت با اهداف و آرمان‌های شهیدان رجایی و باهنر بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر الگو قرار گرفتن شهیدان رجایی و باهنر افزود: دولت‌مردان و کارمندان باید در خدمتگزاری خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند و نسبت به اهداف، آرمان‌ها و  خون شهیدان احساس مسئولیت کنند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی افزود: یکی از ویژگی‌های بسیجیان بصیرت داشتن و شناخت دشمن است که در این راستا کارمندان بسیجی باید دشمن شناس باشند تا بتوانند نقشه‌های آنان را تجزیه و تحلیل و با آن مقابله کنند.

سردار رزمجو مسئولیت پذیری، خدمت صادقانه به مردم و ترویج سبک زندگی اسلامی را از ویژگی‌های کارمندان بسیجی دانست و بیان کرد: کارمندان بسیجی در مقاطع مختلف با داشتن روحیه انقلابی، حضوری چشمگیر و اثر بخش در موفقیت‌های انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان نظام اسلامی گفت: وحدت میان کارمندان و مدیران سبب عقب‌نشینی دشمنان و شکست آنان می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت اتحاد و وحدت جامعه و صبر و تحمل در مقابل مشکلات خاطرنشان کرد: دشمنان از مشکلات اقتصادی کشور به‌عنوان ابزاری برای فاصله‌گرفتن مردم از مسئولان استفاده می‌کنند که باید در این شرایط  وحدت مردم و مسئولان تقویت شود.

سردار رزمجو اقتصاد‌مقاومتی را راهکار لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن دانست و تاکید کرد: با اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان مشکلات جامعه برطرف و عزت و اقتدار نظام را افزایش داد.

در این همایش از کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر قدردانی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات