خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا عنوان کرد

مجمع ACD آماده همکاری با ایران در راستای توسعه صنعت گردشگری

دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا با اشاره به اینکه صنعت گردشگری علاوه بر افزایش درآمد، تصویری از مدنیت ملت‌ها و مردم را ارائه می دهد، گفت: مجمع همکاری آسیا(ACD) آماده همکاری با ایران در راستای توسعه صنعت گردشگری است تا بتواند از مزایای این صنعت بهره‌مند شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۷۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

مجمع ACD آماده همکاری با ایران در راستای توسعه صنعت گردشگریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، باندیت لیمچون امروز در اجلاس گردشگری همدان 2018 حضور در شهر همدان را افتخاری بزرگ برای خود دانست و اظهار کرد: پیام تبریک 34 عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا را به همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میلادی ابراز  می‌کنم.

وی ضمن تقدیر از مسئولین کشور و استان در راستای برگزاری موفقیت آمیز این رویداد با بیان اینکه همدان با این رویداد به جهانیان معرفی خواهد شد، گفت: امیدواریم همدان به عنوان تصویر و چهره‌ای جدید از ایران به دنیا معرفی شود.

دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا با بیان اینکه با پیدایش زیرساخت های شبکه ریلی و گردشگردی، صنعت گردشگری موتور محرکی برای توسعه است، افزود: صنعت گردشگری در آسیا برای کشورها زمینه مناسبی برای ارزآوری فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری فرصتی برای اشتغال محلات، توزیع درآمد و کاهش فقر فراهم آورده است، تصریح کرد: علاوه بر مزایای اقتصادی، صنعت گردشگری مزایای اجتماعی بسیاری به دنبال دارد؛ به طوری که می‌تواند مردم را به مردم و فرهنگ را به فرهنگ‌ها ارتباط داده و فرصت برای ارتباطات مردمی فراهم آورد.

لیمچون با اشاره به اینکه صنعت گردشگری علاوه بر افزایش درآمد، تصویری از مدنیت ملت‌ها و مردم را ارائه می دهد، اضافه کرد: مجمع همکاری آسیا(ACD) آماده همکاری با ایران در راستای توسعه صنعت گردشگری است تا بتواند از مزایای این صنعت بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان مهد تمدن دنیا مزایایی بسیاری برای عرضه به دنیا دارد، تصریح کرد: ما از طریق امکاناتی که در اختیار داریم تلاش خواهیم کرد تا صنعت گردشگری کشور ایران را توسعه دهیم.

دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا با اشاره به اینکه پارسیان وارث میراث غنی هستند که قابلیت معرفی به دنیا را دارد یادآور شد: پارسیان مردمی خوش مشرب و مردمی است که دارای میراث کهن بوده و من مطمئن هستم ایران با تمام داستان‌ها و امپراتوری فارسی با تمدنی سترگ برای جهانیان است که می‌تواند مقصد جدیدی برای گردشگران باشد.

وی عنوان کرد: امروز زیبایی و فرهنگ مشخص همدان در میان اعضای کمیته شناخته شده و این افراد برگزاری اجلاس را در سطح وسیعی در رسانه‌های جهان منعکس خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار