جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

بیش از 90 پروژه عمرانی روستایی توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا در مازندران تکمیل و تحویل گردید

سرهنگ محمد رضاییبا اشاره به اینکه 478 واحد مسکونی با اعتبار 150 میلیارد ریال در سال 95 و 96 با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد احداث و تحویل مددجویان شده است اظهار داشت: 92 پروژه عمران روستایی، کشاورزی، ورزشی با اعتبار 100 میلیارد ریال در سال 96 و 97 در مناطق مختلف استان تکمیل و تحویل مردم مازندران شده است.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۴۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی امروز در همایش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران با بیا اینکه  478 واحد مسکونی با اعتبار 150 میلیارد ریال در سال 95 و 96 با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد احداث و تحویل مددجویان شده است اظهار داشت: 92 پروژه عمران روستایی، کشاورزی، ورزشی با اعتبار 100 میلیارد ریال در سال 96 و 97 در مناطق مختلف استان تکمیل و تحویل مردم مازندران شده است.

وی افزود: 2500 سبد کالا به ارزش ریالی 250 میلیون تومان توسط مجمع خیران محرومیت‌زدایی استان در سال گذشته تحویل نیازمندان مازندران شد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه امسال هزار و 50 پروژه در حوزه کارگروه تولیدی و اشتغال، کشاورزی، ساخت مسکن نیازمندان، مساجد، آبرسانی روستایی، کانون فرهنگی، خانه عالم، یادمان شهدا و بهسازی مناطق محروم روستایی با اعتبار 50 میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی مازندران آغاز شده است، تصریح کرد: همدوش دیگر مسئولان استان و خیران برای کمک به اقشار آسیب پذیر کشور تلاش دارد.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با بیان اینکه بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب هنوز شاهد بسیاری از مشکلات برای محرومان جامعه هستیم، افزود: دشمن تلاش دارد فاصله‌ای بین نظام و مردم ایجاد کند تا محرومیت در جامعه به تصویر کشیده شود.

وی با اعلام اینکه اقدام محرومیت‌زدایی و آبادانی  سپاه مازندران بی‌نظیر است، گفت: امسال 746 خانه محروم توسط سپاه و کمیته امداد در مازندران احداث خواهد شد.

ساخت 30 هزار مسکن محرومان در کشور

ابراهیم بازیان مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ایران اسلامی اکنون در چهلمین سالگی انقلاب قرار دارد افزود: مروری بر صحیفه ماندگار40 ساله شیرین و ماندگار است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در 40 سال اخیر منشا خدمات فراوانی در کنار نهادهای تاثیرگذار انقلاب بوده است، تصریح کرد: طرح‌های محرومیت زدایی در سپاه و کمیته امداد بسیار اثرگذار و موفق است.

بازیان با اشاره به اینکه امسال 30 هزار مسکن محرومان در کشور توسط امداد احداث می‌شود، گفت: آمادگی ساخت 10 هزار واحد مورد نظر را با سپاه استانها بسازیم و تلاش داریم این واحدها ظرف یکسال بسازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار