اسلامی با بیان اینکه محرومیت‌های مناطق مختلف مازندران احصا شده است، افزود: قصد داریم در چهلمین سال انقلاب اسلامی مازندران را به کارگاه سازندگی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۴۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،

محمد اسلامی با اشاره به اینکه شانی بهتر از خدمتگزاری به مردم را در برنامه نداریم اظهار داشت: دشمن تلاش دارد با جنگ اقتصادی به مقابله با ایران بپردازد و این اقدام استکبار تمامی ندارد.

وی افزود: رزمندگان انقلاب اسلامی اجازه رخنه اقتصادی به دشمن را در جنگ تمام عیار اقتصادی نخواهد داد و از طریق برطرف کردن معضل بیکاری باید بدنبال ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه دارای توفیقات مطلوبی در مازندران بوده است تصریح کرد: مازندران در بسیاری از محورهای تولیدات کشاورزی شاهد افزایش تولیدات بودیم.

اسلامی با بیان اینکه سال 96 بالغ بر 11 هزار نفر از محرومیت در مازندران خارج شدند و قشر محروم کاهش و خودکفا شدند افزود: امسال 167 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و مشاغل کوچک در روستاهای مازندران تخصیص یافته تا 4 هزار شغل در این مناطق روستایی و محروم ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه اقتصاد مناطق محروم روستایی استان را با توسعه کشت اراضی شیبدار مازندران تقویت کردیم گفت: در راستای طرح‌های محرومیت‌زدایی آبادانی و پیشرفت، کشت زغفران در مناطق بالادست و کوهستانی مازندران رونق گرفته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه محرومیت‌های مناطق مختلف مازندران احصا شده است، افزود: قصد داریم در چهلمین سال انقلاب مازندران را به کارگاه سازندگی کشور تبدیل کنیم.

اسلامی با اعلام اینکه 700 واحد مسکونی در مازندران احداث ولی بلاصاحب است گفت: تلاش داریم برای خانه‌دار شدن محرومان استان از طریق رفع این خلا محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه موتور حرکت توسعه مازندران را با کمک مردم و بخش خصوصی تقویت خواهیم کرد، افزود: امیدواریم قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه در راستای محرومیت‌زدایی مازندران موفق‌تر از گذشته عمل کند.

در این مراسم به تعدادی از خانوارهای مددجو کلید منزل و جهیزیه اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها